Urinal Express pH

Mali ste niekedy pocit, že by Vám zastal mozog ? Načitáva sa Vám koliesko v hlave ako pri videu na youtube. Samozrejme žartujem, ale niekedy, keď som v škole, tak mám taký pocit. Nehovorím resp. nepíšem o učení, ale zastáva mi mozog, keď vidím niektoré tie dievčatá ako sú oblečené hlavne v zime. Vonku je - 17°C, vo vnútri zima a slečny majú oblečené krátke crop topy, členkové ponožky, holé krky či roztrhané nohavice. Alebo keď niekto nenosí v zime tielko, čupne si a celé kríže na mňa vykúkajú. Ja sa vtedy len chytám za hlavu. Je toto v poriadku. Trošku pofúkne alebo si sadnú na studenú lavičku a majú problém ! Podchladené sliznice sú ideálnym miestom na rozmnoženie baktérií zodpovedných za zápal močových ciest. Možno Vám prídem, že som staromódna a neviem čo sa v dnešnej dobe nosí. Som zástanca toho, že aj naobliekaná dokážem vyzerať dobre. Moja mamka ma odmalička k tomu viedla, aby som si dávala pozor, aby som neprechladla, lebo s tým budem mať problémy dokonca života. „Neseď na tej studenej zemi, budeš mať problémy s močovými cestami.“ Každá žena už niekedy v živote počula podobnú formulku tejto všeobecne uznávanej pravdy.
Keďže ženy majú kratšiu močovú rúru, stretávajú sa s tým oveľa častejšie než muži. Následky zanedbaného zápalu môžu byť veľmi nepríjemné a časom sa vám kruto vypomstia. 

My sa budeme v tomto článku baviť o prevencii infekcie močových ciest. Vedeli ste, že kyslý moč môže spôsobiť pálenie a podráždenie ?  Keď máme kyslý moč, môžu sa nám začať tvoriť v obličkách, vďaka kyseline močovej, kamene. Obličkové kamene spôsobujú bolesť v chrbte alebo v boku, pálenie pri močení, krv v moči a nevoľnosť. Na rýchlu úľavu pri pocitoch pálenia a podráždenia je tu Urinal Express pH. Kyslý moč môže vyvolať podráždenie a pocity pálenia pri močení. Prípravok Urinal Express pH alkalizuje moč s cieľom dosiahnutia normálneho fyziologického pH. Je možné užívať ho spolu s liečbou antibiotikami, nie je to však ich náhrada. 
Aké sú špeciálne prísady prípravku?

  • Citronan sodný a citronan draselný na rýchlu neutralizáciu kyslého pH moču.
  • Veľmi vysoká koncentrácia výťažku brusníc, ktorá vašu stravu obohatí o bioflavonoidy, fenolové zlúčeniny a antioxidanty.
  • Extrakt z listov brezy, ktorý prispieva k normálnemu vylučovaniu moču a podporuje zdravie dolných močových ciest.
Ak pocítite nepríjemné pocity vyvolané kyslým močom, užite 1 vrecko rozpustené v 2 dl studenej alebo teplej vody 3-krát denne na normalizáciu pH moču. Vypite ho po jedle a vychutnajte si príjemnú chuť zmesi malín, lesných plodov a vanilky.  Prípravok Urinal Express pH je určený len na krátkodobé užívanie. Neužívajte prípravok dlhšie ako 2 po sebe nasledujúce dni. Prípravok nie je vhodný pre deti, tehotné a dojčiace ženy. Prípravok by nemali užívať osoby s poruchou funkcie obličiek a srdca alebo osoby užívajúce lieky na vysoký krvný tlak.  V jednom balení Urinal Express pH nájdete šesť vrecúšok ružového prášku, ktorý mi vonia ako žuvačky, ktoré som mala rada ako dieťa. Prášok je zo sušenej šťavy z kanadských brusníc a iné látky, ktoré rýchlo a efektívne neutralizujú kyslé pH moču. Keďže je to liek, tak som čakala, že bude mať takú tú typickú hnusnú chuť lieku, ale opak sa stal pravdou. Chuť zmesi malín, lesných plodov a vanilky je príjemná a krásne voňajúca. Nesmie sa používať ako náhrada pestrej stravy a zdravého životného štýlu. Je to len doplnok, vďaka ktorému máte predchádzať zápalu či infekcii močových ciest. Podľa výskumu trpí infekciou močových ciest až 75 % žien na svete opakovane. Ak ste sa aj vy s týmto problémom už stretli a nechcete to zažiť nikdy viac, Urinal Express pH je pre Vás ako stvorený. 
 
Okrem Urinalu som si našla v balíčku ešte cestovnú lekárničku alebo prvú pomoc na výletoch. Je to taká mini taštička plná zaujímavých vecí. Nachádzal sa v nej napríklad lak na nechty, balzam, sprej na vlasy, deodorant, veci na šitie, tampón a kopa ďalších vecí, ktoré môžete vidieť na fotke. Veľmi praktické, páči sa mi to a určite si to budem brávať všade kde pôjdem. 
 Stretli ste sa už aj vy s takýmto problémom ??

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.