Crazy April HAUL


Krásny začiatok alebo stred týždňa vám želám ! 

Týždeň sa nám začal a v škole nás mučia písomkami, odpoveďami, dlhými poznámkami. Nevšimli si, že sme po monitore a sme unavený, vyčerpaný ?? Našťastie písomky dopadli fajn a ja mám šťastie, že ma nikto neskúšal. 22.apríla je deň Zeme a my sa neučíme. Aspoň niečo normálne sa koná na našej škole. Ideme sa prejsť okolo Ružinskej priehrady (nie nezabudla som dĺžeň) a zbierať plasty. Dúfam, že to dopadne dobre a nikto sa neopi ako naposledy. Dnešný článok bude HAUL z tohto mesiace. Nejaké to oblečenie, doplnky, kozmetické prípravky,... Tak tu to máte :


Hneď ako prvé vám mohla padnúť do oka tá čipkovaná vec. Vždy som túžila po niečom takom ako je čipkované tričko, šaty, istotne poznáte aj čipkované šortky. Mne osobne sa to páči veľmi a konečne som našla nejaký kúsok, ktorý sa páčil mne aj mojej maminke. (bez nej ani na krok nakupovať čipkované veci :*). Nájdete ich fakt na každom rohu, kde sa len pozriete a snáď vo všetkých farbách. Či je to už námornícka modrá, tyrkysová, taká lososová,... Mne padlo do roka práve toto biele.


Ako ďalšie v poradí tu máme ďalšie tričko, ktoré ma perfektne vystihuje. Hlavne prvé dve vety. (Tričko môžete vidieť hneď na prvej fotke) Biele tričko s nápisom : "Pekná som, múdra som aj variť viem." Veľmi sa mi na ňom páčili tie ružové kvietky, keďže ja som taká, že nie každá ružová sa mi páči. Kvietky ako šaty :3 Neviem viac čo dodať.


 Ďalej tu máme šampón na vlasy od SYOSS. Zatiaľ čo som mala šampóny od tejto značky, tak všetky fungovali na jednotku. Majú krásnu vôňu, ktorá na vlasoch zostane až niekoľko dní. Na obale sa píše, že tento šampón posilňuje a zlepšuje štruktúru každého vlasového vlákna. Pre vlasy akoby prišli od kaderníka. Na rednúce vlasy bez objemu. (No ja objem mám, tak sa trocha bojím, že keď ho vyskúšam aký bude potom objem). FULL HAIR v 5 dimenziách : 1. Hustota, 2. Viditeľné zväčšenie objemu, 3. Sila, 4. Proti vypadávaniu vlasov, 5 aktívna simulácia korienkov. Tak uvidím čo to urobí s mojimi vlasmi. Iste vás budem informovať. 




Už bolo treba nové baleríny. Veľa dievčat, žien, keď vidím po uliciach tak majú obuté baleríny, ktoré sú cele jednej farby a špičku majú tiež inú. Hneď sa mi to zapáčilo a musela som si jedny zabezpečiť do svojho botníku. Biele s takými bodkami a námornícka modrá, ktorú milujem.

 Tyrkysová, tyrkysová a zas len tyrkysová. No čo už. Ja som proste zažratá do tejto farby. V new Yorkery sa mi veľmi zapáčili tieto náramky. Mali ich aj v iných odtieňoch, ako je napríklad aj ružová.
  


Prvý lak na nechty od essence, ktorý vydrží viac ako dva dni.
Množstvo odtieňov laku colour & go má obľúbený gélový efekt s vysokým leskom a extrémne krátkym časom schnutia pre dokonale nalakované nechty v okamihu!
Patentovaný štetček quick & easy je obzvlášť plochý pre ľahšiu a hladšiu aplikáciu.




A samozrejme nová Eva nesmie chýbať. Ako darček bola čistiaca špongia. Ja som si v obchode uchmatla ružová, len som vám ju neodfotila. Neviem, kde som ju dala. Priznám sa. :D
 Tak a to bol celý dnešný článok. Dúfam, že sa vám páčil. Ak áno nezabudnite zanechať komentár. Nezabudnite dať LIKE alebo follownúť. Ahojte :* Mám vás rada :* 



Pekný zvyšok týždňa :*  







4 komentáre:

  1. najviac sa mi asi páči to čipkované tričko a náramky :)
    janesworldblog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to čipkované tričko je nádherné:)
    ak by si chcela, potešila by ma tvoja návšteva na mojom blogu http://sajafrey.blogspot.sk/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. šampón sa tiež chystám vyskušať a baleríny sú tiež pekné aj ked ja nie som ich veľký zástanca
    http://lenastyletips.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné tričko a náramky! :)
    Já si dneska taky koupila bílé tričko, které má krajku jen na vršku, ze předu. A hrozně se mi líbilo, takže muselo být moje ^_^ =D

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.