WELCOME SPRING

Hello everyone. Krásny víkend vám prajem. Ja si užívam už dva dni po monitore doma. Nešla som do školy, pretože vo štvrtok sme boli v Bratislave a pozde sme prišli, takže som ani v piatok do školy nešla. Trošku som si predĺžila víkend. Dnešný článok bude "Welcome spring", čiže prvé znaky toho, že už všetko vylieza zo zeme (to mi pripomína jeden vtip : "Ty, Jano, za chvíľu tu máme jar, všetko začne vylieza zo zeme. Preboha nestraš ma. Ja tam mám svokru." staré, ale poteší.)  a nejaké jarné novinky, ktorým som nevedela odolať. 


Na prechádzke s mojou Vanduškou, Veroničkou a Lenočkou.

  
Trošku z Bratislavy. Ďalší článok bude určite niečo práve z tohto miesta, takže sa máte na čo tešiť. 

Pred mojim domom máme spravenú skalku, kde sa vždy vyhrieva nejaká jašterička. A táto je už u nás veľmi dlho a je strašne fotogenická, preto ju nazvali po mne. Keď vylezie zo svojho úkrytu môj brat kričí : "Aha, Zuza vyšla!" 
Tak a to bol celý dnešný víkendový článok. Dúfam, že sa vám páčil. Ak áno nezabudnite zanechať komentár. Nezabudnite dať LIKE alebo follownúť. Ahojte :* Mám vás rada :* 
https://instagram.com/zuzka.albertiova/
https://www.facebook.com/pages/MS-Susan/1421476528152558?ref=hl  


2 komentáre:

  1. Wow! Nádherné fotky :o Múžu se zeptat, jaký používáš foťák? :o
    PS. Budu moc ráda, když se koukneš na můj blog www.lifestylebyribbon.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie prvé fotky fotila kamarátka na mobil SONY XPERIA M2 a ostatné som fotila foťákom a to Panasonic DMC - LS80 Lumix.

      Odstrániť

Používa službu Blogger.