Bolestné...


Ahojte !
Prečo má tento článok názov bolestné ? To som vám asi spomínala v článku WELCOME SPRING. Po monitore sa nikomu nič nechcelo, preto vraj, že učitelia v škole neskúšali, neboli ten týždeň žiadne písomky, mali sme voľno, tak načo by som ja išla do školy ? Uliala som sa a s krstným som sa vybrala do nášho hlavného mesta - BRATISLAVA. Vstávala som skoro ráno. Chcela som, aby som sa sama zobudila no čo sa mi nestalo. Šikovná som si večer nastavila budík. Čas bol dobre, hudba taká normálna, aby ma nevytrhla a neskolabovala som, ale deň som si dala piatok a do Bratislavy sme šli vo štvrtok. Takže aj také veci sa stávajú, preto odporúčam, vždy si skontrolujte 3-krát budík, keď niekam idete. Našťastie môj milovaný ocko na mňa nezabudol a ten si dobre nastavil budík a zobudil ma. Vôbec sa mi nechcelo vstávať. Ráno bola dosť zima a na vlakovej stanici som mrzla trošku. Áno, cestovali sme vlakom. Žijem v malej nemenovanej dedinke, kde máme malú stanicu a z tej išiel vlak do Zvolena, kde sme museli prestupovať. Skoro vždy to býva tak, že vlak zo Zvolena do Bratislavy ide priamo, ale na železnici v Podhajskej niečo robili, takže sme museli ísť autobus do vedľajšej dediny menom HUL a potom do BA. Cesta tam bola dosť dlhá. Na hlavnej stanici nás čakal môj bratranec Minko, ktorý tam študujem na Univerzite Komenského, konkrétne ak by ste chceli vedieť tak právo, ktoré ho absolútne nebaví. Potom sme išli do Incheby EXPO arény, kde bol v tých dňoch AUTOSALÓN.
 Keď ste videli všetky časti Harryho Pottera, ako sedel v kupé a vy tam teraz sedíte tiež. Pripadalo mi to ako cesta na Rokfort - Rokfortským expresom. Výraz tváre si nevšímajte. To bol rýchly úsmev na nečakanú fotku.




 Veľa áut, veľa značiek. Proste bolo super. Jedinú vec, ktorá mi prišla zbytočná boli tie hostesky, ktoré stáli pri každom aute. Všetky hostesky jednej značky áut mali rovnaké oblečenie. To bolo asi na nich najlepšie. Ale vy si chcete odfotiť auto a si zastane pred auto a začne pózovať, ako keby som bola zvedavá na ňu. Autosalón sme pobehali dosť rýchlo a potom sme sa išli pozrieť do AUPARKU. 
 Keď v rýchlosti fotíte...
Po AUPARKU, keďže sme v Bratislave išli sme sa pozrieť trošku po pamiatka. Bratislavský frad, mosty SNP (UFO) a most Apollo, Parlament, Staré mesto .. 
Slovenské národné divadlo. V skutočnosti vyzerá oveľa krajšie ako na fotkách alebo v televízii.
Americká ambasáda
Pri Dunaji. Dosť vietor fúkal, to preto tie vlasy.

Slovenské národné múzeum
28.-29. mája 2015 ideme zo školou do Viedni a do Bratislavy, čiže bude aj článok z týchto miest.
Tak a to je celý dnešný článok. Dúfam, že sa vám páčil. Ak áno, potešíte ma ak zanecháte komentár alebo sa pridať medzi pravidelných čitateľov môjho blogu. Ahojte :* Mám vás rada :*

2 komentáre:

  1. Aj ja by som chcela ísť do Bratisky a myslím, že by bolo fajn, keby som sa tam dostala už tento rok :-D
    inak pasuje ti úsmev so zubami (to vyznelo divne a úchylne:-D no nevadí)

    Kukni sa aj na môj blog → Girl Who Is Obsessed. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wow ! Ďakujem krásne :) Musíš nahovoriť rodičov, starkovcov, krstných rodičov, aby išli s tebou. Je tam fakt super. Veci, ktoré vidíš iba v telke vyzerá v skutočnosti úplne inak.

      Odstrániť

Používa službu Blogger.