Cinemagraph&gif

Počuli ste o takýchto tipoch fotografií. Teda fotografiami by som to nenazvala, skôr mi to príde ako také videá. Jedny im hovoria jednoducho len animované gify, iný sa snažia tento svet viac rozlíšiť a hľadať tu aj umenie. Presne tak vznikol kreatívne odbor animácií cinemagraphs, ktoré oživia statickú fotografiu. Na jednej webovej stránke som narazila práve na tieto fotografie a veľmi ma zaujali. Aký je rozdiel medzi Cimenagraph a gifom ?? 
GIFY :  sú to obrázky na, ktorých je samozrejme niečo vyobrazené a pohybuje sa to. Čiže je tam nejaká tá animácia. My sme napr. v škole museli z gifmi spraviť zimnú pohľadnicu. Postavičky na obrázku sa vám môžu pohybovať, trblietať,... (Nechcela som vám sem písať odborne. Bolo by to zbytočné a zdĺhavé. Nepochopili by ste to ani vy a ja by som nevedela o čom píšem.) 
 
Milovaný Twilight
<3  Jake Abel <3 
Cinemagrapg : tieto obrázky ma veľmi zaujali. Nedokážem od nich odtrhnúť zrak. Dokážete sa na ne pozerať niekoľko minút tak ako ja ?? 

Ak vás Cimemagraph zaujal tak určite sa pozrite na túto stránku : http://cinemagraphs.com/, kde nájdete tieto obrázky v rôznych prostrediach.

4 komentáre:

  1. Ten první cinemagraph je opravdu boží :o Koukám na něj už asi minutu a nemůžu odtrhnout oči!
    Ps. Budu ráda, když se koukneš na můj blog www.lifestylebyribbon.blogspot.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám chuť na jahody.. :D :D

    Ráda bych tě pozvala na svůj blog
    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Páni páni páni :3 Tie cinemagraphy sú úžasné :3

    www.amazing-adria.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.