Slečna Rebeka

  „Ženy by mali vydávať menej peňazí za šaty, ale viacej peňazí na eleganciu.“


  Ahojte slečny ! Dnešný článok bude o jednej mladej Košičanke, ktorá veľmi rada bloguje. Reč je o Rebeke Šuchterovej, ktorú môžete poznať z jej úžasného blogu style of becca. Študuje v Prahe na vysokej škole odbor marketing (reklama a PR). Blog Style of Becca založila 20.6.2009, ešte ako študentka osemročného gymnázia. Blog je módne zameraný, zachytáva hlavne jej osobný štýl obliekania, ale nájdete na ňom aj interiérové inšpirácie, kozmetické tipy, DIY nápady či food posty. Taktiež spolupracuje alebo spolupracoval so značkami Converse, L´Oréal, KappAhl, bbcreamshop.sk a inými.
FACEBOOK
INSTAGRAM
TWITTER
BLOGLOVIN
Beccu môžete kontaktovať na : styleofbecca@gmail.com
1. Čo ťa priviedlo k blogovaniu ?
Blogujem od 16 rokov a páčili sa mi zahraničné blogy, tak som sa rozhodla skúsiť založiť si vlastný.
2. Ako často pridávaš alebo sa snažíš pridávať články na svoj blog ?
Kedysi každý druhý deň, niekedy to bolo aj každý deň, teraz som obmedzila prispievanie na každý tretí deň, pretože sa chcem viac venovať iným veciam.
3. Asi každá blogerka videla aspoň jednu časť NÁKUPNÝCH MANIAČOK. Práve teba sme mohli vidieť v jednej časti s témou „Večer v opere“. Na tvojom blogu si nám opisovala celý ten priebeh, ale len tak v krátkosti. Aké bolo natáčanie, nakupovanie a celkové vystupovanie pred kamerami ?
Mne sa zdá, že ten článok je celkom rozsiahly. Každopádne, nemôžem o natáčaní prezradiť detaily, ale inak to bol príjemný, nový zážitok. Po každom dni som bola veľmi unavená, je to celkom náročné. Nakupovanie bolo pre mňa stresujúce, veď to je aj vidieť a s kamerami som ja nemala vôbec problém.

http://www.styleofbecca.com/2014/11/nakupne-maniacky.html
Odkaz na článok --> klikni na fotku
4. Už o tebe vieme, že si bola v Nákupných maniačkach. V novej EMME som na jednej strane zazrela práve teba. Beku Šuchterovú. Ako si sa tam dostala ?
Oslovili ma z redakcie EMMY.
5. Vybrala si si sama 70 roky denim alebo ti určili tému ?
Áno sama, mala som si vybrať jeden trend na sezónu jar/leto 2015 a mne sa tento trend veľmi páči.
6. Podľa mňa si sa s témou popasovala úžasne. Outfit, ktorý si poskladala bol fakt super a presne vystihoval 70 roky. Nebála si sa na reakciu ostatných ľudí, ako zoberú tvoj outfit ?
Ďakujem ti. Na ostatných ľudí som vôbec nemyslela, veď ani nebol dôvod. Navyše časopis nie je online médium, takže ak sa niekomu niečo nepáči, mňa to nezasiahne.
7. Čo sa ti na fotení, písaní článkov celkovo blogovaniu páči najviac?
Tá celková tvorivosť. A potom aj spätná väzba od čitateľov, hlavne ak je úprimná alebo pozitívna.
8. Študovala si na osemročnom gymnázium. Ja sa chystám od septembra na štvorročné. Aká je to podľa teba škola ?
Každá škola je iná, každé gymnázium je iné, čiže na túto otázku nedokážem odpovedať. Navyše ja by som vedela povedať iba svoj názor na svoje gymnázium v rokoch, keď som bola jeho žiačkou a odvtedy sa tam mnoho vecí zmenilo.
9. Teraz si v Prahe na vysokej škole. Ako každý vysokoškolák máš isto veľa učenia. Vidíš ešte budúcnosť v písaní článkov a v blogovaní ?
Som na VŠ už 4 roky a blogovala som počas nich ešte aktívnejšie ako na strednej. Stále pokračujem v blogovaní, ale teraz trochu mením koncept, už to nebude len o outfitoch, chcem písať viac článkov o živote atď.
10. Čo by si odkázala ostatným blogerkám, možno tvojim konkurentkám alebo kamarátkam ?

Aby si užívali hlavne mimo online sveta.

 
Becce veľmi pekne ďakujem za rozhovor. Vôbec som si nemyslela, že bude taká zlatá a odpovie mi na všetky otázky. Prajem jej veľa šťastia v blogovaní a nech dosiahne to, po čom v živote najviac túži.

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.