Photographing

"Skutočná fotografia nepotrebuje vystvetlenie a tiež nemôže byť opísaná slovami."
... slnko vonku pripeká ...
... škoda to nevyužiť a neísť sa fotiť ...
... my sme to však využili a užívali sme si na chate slniečko s fotoaparátom ...
Fotograf : Veronika Uhrinová (Tatarová)
Choreograf fotiek : Vanda Peťková
"Modelka": MS Susan (Jurčová)
PS : Fandíme našim hokejistom na MS v Ostave 2015, to preto tie priezviská ;) 

Všetky deviatačky a deviataci, spolu sme si dnes odtrpeli prijímacie skúšky. Ja osobne som sa stresovala na Gymnázium. Dúfam, že ma príjmu a to isté prajem aj vám, aby vás zobrali. Vydržte ešte štvrtok a všetko bude OK. A koho zobrali už dnes, GRATULUJEM :*



2 komentáre:

  1. Pekné fotky. Verím, že ťa na gymko bez problémov zoberú. Pamätám ako som pred mnohými a mnohými rokmi stresovala z prijímačiek (tiež na gymko) a nakoniec to dopadlo super. Teraz už stresujem so štátnicami, ktoré mám o týždeň a tak sa modlím, aby to tiež dopadlo dobre.. :-)

    Sue Diamond

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.