DIY - Photoframe (easy) #1 + Beauty box

"Lepšie je byť blázon s nápadom, ako blbec bez fantázie !"


Hello everyone ! Vítam vás pri dnešnom článku, ktorý plánujem už pár mesiacov. Tento článok bude o foto-rámikoch a o kozmetickej krabičke. Ako si ich vyrobiť, skrášliť, vyšperkovať.
Photoframe
Prečo návod na foto-rámik ?
Klasické drevené, plastové a všelijaké foto-rámiky sú podľa mňa nudné a v miestnosti nevyniknú. Ak nechcete nudné rámiky, pomôže vám moja dnešná DIY. Táto DIY vznikla na základe toho, že som mala po poličkách a komode plno fotiek, ktoré mi padali.
Na jednoduchý rámik budeme potrebovať :
  •     kartón
  •     temperové alebo akrylové farby
  •     štetec
  •     nožnice
  •     lepidlo 
  •     fixku
  •     ozdoby ( trblietky, stužky, mušle, gombíky,..)
  •     a samozrejme fotky
 Ako prvé si na kartón obkreslíme fotku a dookola si vyznačíme 2-3 cm. Takéto obdĺžniky vystrihnite 2-krát. Obidve časti vymaľujte a nechajte uschnúť. Na jednej časti stred vystrihnite. Na druhú časť prilepte fotku a ďalšiu časť. Na záver prichádza tá najzábavnejšia časť a to ozdobovanie. Vyšperkujte si svoj rámik trblietkami, stužkami, ozdobnými lepiacimi páskami ( myslím, že sa volajú washi tapes). Môžete sa inšpirovať mojimi nápadmi.
BEAUTY BOX
Máte veľa kozmetických prípravkov a neviete čo s nimi ?  Do poličky sa vám nezmestia a v taštičke ich nechcete ukrývať. Mám pre vás vynikajúci nápad pre Beauty box. Na kozmetickú krabičku budeme potrebovať : 
  • kartón
  • temperové alebo akrylové farby
  • nožnice
  • lepidlo
  • ozdoby
  • štetec 
Kartón poskladajte do tvaru krabičky a vymaľujte ju. Spravte do nej "komôrky", ktoré tiež vymaľujte. A teraz prichádza zábavná ------> ozdobovanie. Ozdobte krabičku podľa svojej fantázie a naukladajte si do nej všetku svoju kozmetiku.

 FACEBOOK
INSTAGRAM
ASK
E-MAIL - zuzkaalbertiova@gmail.com
 

3 komentáre:

  1. Kiezby som mala vela casu na taketo krasne vecicky :) krasa !!
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Keby som bola šikovná .. ale vyzerá to super !!! :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.