Nail inspiration

"Nechty dokážu byť zrkadlom vnútorného zdravia organizmu!" 

Dnešný článok som nezačala, tak ako tie ostatné citátom, ale múdrou vetou. Jednou z takých noviniek čo som si priviezla domov z Bratislavy bol nový lak na nechty od Miss Sporty (Candy Shine Glitter Effect) a Rimmel London Salon pro. Kúpila som ich v drogérii DM za super ceny. Hneď na prvý pohľad ma zaujali, hlavne preto, že svojou farebnosťou sú ideálne pre jar aj pre leto. 
Miss Sporty =  Mix zlatých, ružových a čiernych trblietok oživí každú manikúru. Ak sa vám páčia trblietavejšie nechty, tak určite naneste 2 vrstvy. Nenanášajte ich hneď za sebou, ale len na druhý deň. Je rýchloschnúci, čo je hlavne pre mňa super. Nerada dlho čakám, kým mi uschnú nechty. Len tak pre zaujímavosť, ak by ste ho hľadali, tak je to odtieň 003. Tých trblietok sa vôbec nemusíte báť. Tento mix zlatých, čiernych a ružových trblietok sa pekne ponorili do tekutiny a nikde netrčali. No a teraz príde ten osudný moment. Idem kritizovať. Jediná vec, ktorá sa mi nepáči na tomto laku je to, že sa veľmi ťažko dáva dole. Odlakovanie bolo dosť zdĺhavé a drela som si nechty ako špinavú dlážku. Keďže som dala 2 vrstvy (ružový a trblietkový), tak som čakala, že najprv pôjdu dole trblietky a potom ružový lak. No bolo to presne naopak. Ďalším kúskom je Rimmel London Salon pro. Je takej ružovkastej farby. Má úžasný gélový lesk. Po nanesení aj uschnutí vyzerajú nechty, akoby boli gélové. Je to odtieň 227.  Ja osobne čo mám laky od Rimmel tak vynikajúco schnú, čo je obrovské plus. V tejto zbierke je 6 trendy odtieňov navrhnutých Kate Moss, ako je aj tento môj. Na laku je jej podpis. Ak chcete sýtejšiu farbu, aby aj bolo vidieť, že je to ružová tak odporúčam dať dve vrstvy. (Oficiálne stránka, kde môžete nájsť tento lak TU!). 
A ako posledné je tu červeno-ružový lak od Essence. Množstvo odtieňov laku colour & go má obľúbený gélový efekt s vysokým leskom a extrémne krátkym časom schnutia pre dokonale nalakované nechty v okamihu! Patentovaný štetček quick & easy je obzvlášť plochý pre ľahšiu a hladšiu aplikáciu. 8 ml flakón má cool essence dizajn – samozrejme s vrchnáčikom vo farbe laku.Mne to je úžasná voľba. Je krásne červenej farby, rýchlo schne a vydrží až niekoľko dní. Keby ste aj v záhrade kopali, tak lak stále ostne na vašich nechtoch.

2 komentáre:

Používa službu Blogger.