Metalické tetovanie

"Tetovanie je ako manželstvo: je doživotným záväzkom, niekedy bolí ako čert a jeho farba bledne postupom času."

Novinka z Californie už prišla aj na Slovensko. Metalické tetovanie na telo je tohtoročná horúca módna vychytávka, ktorá nás rozžiari a urobí jedinečnými ! Zapáčilo sa mi hneď od začiatku. Zlaté a strieborné tetovania,  rôzne náramky, náhrdelníky, henna vzory či jemné ozdoby skrášľujú aj zahraničné celebrity, ktoré ich s noblesou nosia spolu so skutočnými šperkami. Celebrity ako brazílska modelka Alessandra Ambrosio, samozrejme Beyoncé, Lady Gaga, Jessica Alba a vy sme sa do nich zamilujete tiež. Dajú sa kúpiť za 4,50 € alebo ich nájdete v najnovšom čísle mesačníka EVA. Tieto ozdoby vyzerajú najkrajšie na bronzovej pokožke a ešte keď na to zlato zasvieti slniečko - to je sexi feeling! Nemusíte sa báť žiadnych ihiel, aplikuje sa už za pár sekúnd a skvelo pôsobí na pokožke ako šperk. Sú to dočasné tetovania, ale vydržia podstatne dlhšie(3-6 dní) tetovačka zo žuvačiek. Fungujú na takom istom princípe. Tak ako aj ostatné tetovania sú "in" na každej časti nášho tela, ktorá je odhalená (či už na ruku, na prsty ako prstene, medzi lopatky, na nohu,..). Nemusíte sa báť, vôbec nie sú vulgárne. Práve naopak sú jemné, vkusné a neskutočne štýlové. Vyhýbajte sa olejom, mydlám, krémom na telo a opaľovacím prostriedkom. Neodporúčame nanášať vyššie uvedené prostriedky priamo na tetovačku alebo do jej blízkosti. Možno sa pýtate, či je takéto tetovanie bezpečné. Metalické tetovanie neobsahuje toxické látky a spĺňa všetky požiadavky EÚ na kozmetické výrobky.


4 komentáre:

  1. Ja to mám tiež, ale iné tetovania ... Sú naozaj super. Ja si to šetrím k vode keď pôjdem :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa veľmi páčia na leto tieto metalické tetovania :)
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sem tam si kupim Evu a teraz som sla do KE tak som si na cestu kupila aj kvoli tomu terovaniu pacia sa mi :D a tiez to idem vyskusat :)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.