BALEA

"Aj keď precestujeme svet, aby sme našli krásu, musíme ju nosiť v sebe, ináč ju nenájdeme."


Konečné prišiel už koniec školského roka a začína moje najobľúbenejšie ročné obdobie LETO. Pochváľte sa, aké bolo vysvedčenie ? Už v minulom článku ste sa mohli o mne dozvedieť, že som deviatačka a mali sme rozlúčkovú. Posledný deň v škole sme sa lúčili tiež s celou školou. Chodili sme po triedach a spievali sme koncoročnú pesničku. Bolo to dosť dojímavé, trošku nám aj slzičky vyšli. No, ale už nemyslime na školu a užívajme si prvé dni letných prázdnin. Prejdime na dnešný článok = TYPY NA LETNÉ ŠAMPÓNY, ktoré budú o sprchových géloch od Balei. Kúpila som ich v drogérii DM za super cenu, takže sa oplatilo investovať.
Balea Dusche & Creme ; limette & aloe vera (Balea krémový a sprchový gél s limetkou a aloe vera)
Balea krémový, sprchový gél s ošetrujúcim mliekom dodá pokožke hodvábny pocit a rozmazná naše zmysli osviežujúcou vôňou. Gél pre každodennú starostlivosť. Inovatívna, hydratačná formula poly-fructol uchováva vlhkosť pleti a chráni ju tak pred vysušením. Prvý šampón v tomto článku je úžasný, tak ako aj tie ostatné dva. Kúpila som ich v drogérii DM. Netuším, kde by ste to mohli ešte kúpiť. Ak máte také väčšie Tesco možno, že aj tam. V 101 drogérii bohužiaľ produkty Balea nepredávajú. Aspoň u nás nie. Vôňa veľmi chválim, tá limetka s aloe vera je veľmi pekná a nie je veľmi ani presladená. Gél má takú svetlú farbu, niečo medzi svetlo zelenou a takou vanilkovou. Posúďte sami akú má farbu, možno, že som slepá.
 Balea Duschgel ; Paradise Beach (Sprchový gél Paradise beach s vôňou ananásu a kokosu) 
Jemný sprchový gél zvlhčuje pokožku, umyte ju chráni pred vysychaním. Exotická vôňa letné kokosu s ananásom. Bylinné extrakty, výluhy poskytnúť vaša pleť jemnú a hebkú, a dospel k záveru, inovatívny vzorec bude poskytovať dlhodobú ochranu vašej pokožky pred vysychaním. Vhodný pre každodennú starostlivosť o pleť pre všetky typy pleti. Udržuje správne pH pokožky. Použitie: pre každodennú starostlivosť o sprchy. Kokos veľmi v láske nemám, čo sa týka jedál a kozmetické prípravky s kokosom som ani nikdy nevyhľadávala. Poriadne som ani nevedela ako voňajú. No ďalší z prípravkov od Balei vonia krásne sladko. Neskutočne krásne vonia. Je z limitovanej edície HOLIDAY. Čiže je určený presne na to ročné obdobie, ktoré je už konečne za dverami. LETO! Taktiež som ho našla v DM a za super cenu. Tak ako všetky produkty značky BALEA nie sú až také drahé, čiže si ich môže dovoliť každý. Gél má krásnu ružovú farbu a obal je super.
Balea Duschgel ; Cabana dream Peach Maracuja ; (Sprchový gél Cabana dream s vôňou marakuje a broskyne)  
Tento sprchový gél je v podstate rovnaký ako Paradise Beach. Taktiež zvlhčuje pokožku, chráni ju pred vysušením. Exotická vôňa marakuje a broskyne. Broskyňa sama o sebe ako ovocie vonia krásne. Aj v nejakých prípravkoch, č už v sprchových géloch alebo krémoch nejakých tiež vonia úžasne. Napríklad aj  jeden druh balzamov EOS sú s vôňou Marakuji. Marakuju, priznám sa,  som ešte nejedla nikdy ani neviem ako vonia, ale som sa dočítala, že je ľahko kvetnatá. Ale predovšetkým je to tiež pekná sladká vôňa, ktorá rozmazná naše zmysli. Gél ma fialovú farbu a obal je tiež veľmi pekný. Veľmi sa mi páčia tieto letné obaly na výrobkoch od Balei. Vždy mám také nutkanie si to kúpiť.  


Tak na záver vám prajem krásne prázdniny plné slnka, radosti a vody. Ak máte skúsenosti s týmito gélmi, tak napíšte svoj názor do komentára. 

FACEBOOK ---> Follow me
INSTAGRAM ---> Follow me
ASK ---->Follow me


10 komentárov:

  1. Raz som mala nejaký sprcháč od značky Balea, ale nebola som moc spokojná, síce vôňa bola úžasná :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Osobne mám radšej zimu ako leto, ale teším sa na prázdniny aj na dúfam pekné počasie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě teda hodně zaujal ten gel s limetkou, musí vonět krásně :) Značku Balea mám ráda.

    Life By Peggie

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zaujala ma tá verzia s marakujou, považujem to za jednu z top vôní :-)

    Krabičkový

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja ich mám všetky doma a najlepšie vonia a tak celkovo ten stredný :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten sa mi najviac zo všetkých páči :) krásne voňajú všetky, ale tento najkrajšie :)

      Odstrániť
  6. Akurát používam ten limetkový :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vždy som chcela skúsiť ich gély,ale nikdy som sa k nim nedostala.No absolútne zbožňujem vôňu limetky (aj limetku celkovo),takže sa možno po nich dôkladnejšie pozriem :)
    LelaLeenaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mě se nejvíc líbí ten vzhled, jsou fakt úchvatné a už jen kvůli vzhledu zaujmou. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tie Balea sprcháče vyzerajú skvelo! pekný článok, a ten citát na začiatku je krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.