Summer tag

"Každý jeden deň dostávame jedinečnú príležitosť vrátiť sa do minulosti zajtrajška a zmeniť ju.'' 


 Tak a je tu ďalší letný článok a nemôže to byť nič iné, ako Summer Tag. Slniečko na nás pripeká a my si ho užívame, či už na kúpaliskách, dovolenkách alebo len tak s kamarátmi vonku. V budúcich týždňoch vám bude pridávať ďalšie články z letnej série, takže sa máte načo tešiť. Samozrejme to budú tiež nejaké "MY SUMMER DAY", kde vlastne budete mať popísaný a pofotení jeden z mojich letných dní. Tak, ale už dosť obkecávania a poďme na to :
1. Obľúbený bronzér na leto?
Ak mám pravdu povedať, ja sa cez leto veľmi nemaľujem.  Máme doma bazén, tak sa zbytočne do neho budem maľovať alebo na hocijaké iné kúpaliská alebo ku kamarátke sa kúpať. Ak sa namaľujem, tak to len príležitostne, keď ideme vonku s kamarátkami, ale aj to nepreháňam. Len decentne špirála.
2. Oddychuješ na lehátku na tropickom ostrove... čo popíjaš? (obľúbený letný drink).
Všetko čo je studené. Nemám rada teplé a hlavne veľmi presladené nápoje v lete. Väčšinou iba minerálka z ľadom, ale raz som experimentovala a doma som spravila mojito. Dala som do neho síce dosť veľa mäty, ale bolo dobré. Ale inak fičím na citronáde z ľadom.
3. Obľúbený letný produkt na pery...
Nepoužívam žiadne lesky, balzamy, rúže v lete.
4. Bazén alebo pláž ?
Neviem. V lete má aj bazén aj pláž svoje výhody aj nevýhody. Výhody bazéna na dovolenke pri mori : Nie je zbytočne preplnený a sú tam dvaja/traja ľudia, kým na pláži sa nezmestíte, lebo je tam hlava na hlave. Nevýhody bazénov sú na kúpaliskách a ide presne o tom isté ako na pláži. Veľa ľudí. Najlepšie sú bazény doma alebo prísť na kúpalisko vtedy, keď všetci odchádzajú. Pláže sú najkrajšie a najlepšie poobede. Viem to z vlastnej skúsenosti.
5. Leto = Crazy vlasy! Aký je tvoj must have produkt na úpravu vlasov ?
U mňa crazy vlasy v lete neplatia. Keďže je teplo tam väčšinou nosím vlasy v gumičke, spravím drdol alebo zapletiem si vrkoč. Neexperimentujem. :) Teraz používam šampón aj kondicionér od Syoss a musím si poklopať, sú úžasné. Krásne voňajú, sú účinné. Odporúčam - vyskúšajte.
6. Opaľovanie na slnku, alebo fake opálenie?
Určite opálenie na slnku. Solárka ja neuznávam, mne to príde veľmi umelé. Sorry, ak to niekto používa. Po minulé roky a plánujem to aj tento rok som sa zvykla opaľovať doma pri bazéne, na kúpalisku, či dovolenke... Ja mám také šťastie, že ma vždy tak čudne opáli podľa plaviek. Minule som mala čiarku opálenú  na ramene. Netuším ako sa mi to stalo.
7. Obľúbený letný lak na nechty...
Na toto leto si chystám kúpiť nejaký krikľavý lak, aby proste svietil. Určite vám spravím nejakú NAIL INSPIRATION.
8. Nejaká letná tradícia?
Tradície nemám asi žiadne. Robím všetko čo by sa cez leto malo robiť. :)
9. Obľúbená letná vôňa?
Čo sa týka voňaviek, tak to nemám roztriedené na letné, zimné, jesenné a jarné. Najčastejšie používam voňavky PLAYBOY a Christina Aquilera.
10. Obľúbené grilovacie jedlo?
Rada mám pečené meno, ale nepohrdnem ani klobásami či špekačkami. A samozrejme, aby som nemala výčitky svedomia, že jem veľmi kalorické jedlá a priberám tak zeleninka nemôže chýbať. 
11. Aký je tvoj obľúbený vode-odolný produkt?
 Veľmi sa po týchto produktoch v obchodoch nepozerám, a ani ich doma nemám...
12. Nejaké plány na dovolenku tento rok?
Dovolenku žiadnu neplánujeme. K moru sa nechystáme tento rok, možno do Tatier a výlety po Slovensku. More bude až o rok.
Ako si užívate leto vy ?? Napíšte do komentára ako sa vám článok páčil a ako si užívate zatiaľ leto vy ?

7 komentárov:

  1. Pekný článok!♥ Možno ho napíšem aj ja.
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělý článek, taky mám v plánu psát letní tag :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/recenze-profesionalni-cistici-gel-od.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekný TAG - resp. tvoje odpovede :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš šťastie, že ťa čudne opáli podľa plaviek? :D to predsa každého :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Prave zajtra odchadzame s rodinkou na dovolenku do sebca senecke jazera takze sa tesime :-D dobry clanoook na leto , uzi si ho poriadne ;-) https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám doma tri krikľavé laky, ale samé o sebe sa mi až tak nepáčia a nemám žiadny nápad ako to vylepšiť. NAIL INSPIRATION si prosím <3 Inak skvelý článok

    http://natalie-catchthemoment.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) NAIL INSPIRATION bude o týždeň !

      Odstrániť

Používa službu Blogger.