DIY - Summer inpirations

"Naša myseľ je dokonale samostatná a len ona dokáže urobiť z neba peklo a z pekla nebo." 

Keď niekto chce vymýšľať rôzne kreatívne nápady a inšpirácie, ako si skrášliť alebo zútulniť izbu, napadnú nám tie najlepšie myšlienky, ktoré máme chuť uskutočniť. Leto 2015 sa nám začalo úžasne a v minulom článku som vám písala, ako si horúce dni spríjemniť. Dnešný článok bude trochu podobný, ale obohatíme si zručnosti.
 Na facebooku som videla veľmi veľa fotiek dievčat, ktoré mali na hlavách kvietkované čelenky. Hneď sa mi to zapáčilo a hľadala som, kde by sa takéto čelenky dali zohnať. Na internete boli krásne čelenky, ktoré boli neodolateľné, len boli dosť drahé, takže internet som zo zoznamu vyškrtla. V nákupných centrách, ale aj v obyčajných obchodoch som bohužiaľ nič také nenašla. Tak som to zobrala do vlastných rúk a takú čelenku som si vyrobila. 
Na kvietkovanú čelenku budete potrebovať : 
  • hrubšiu čelenku
  • lepiacu pištoľ 
  • umelé kvety 
Je to fakt veľmi jednoduché. Lepiacu pištoľ si dajte zohriať. Kým sa pištoľ zohreje nachystajte si kvietky, ako ich budete prilepovať. A zábavná čas = lepenie sa môže začať.
Niektoré baby boli také zlaté, že mi poslali svoje fotky s kvietkovanými čelenkami.
Denisa - theadelesmith.blogspot.sk 
Janka - janesworldblog.blogspot.sk
Sabinka -  http://fashion-and-beauty-by-sabi.blogspot.sk/

Ak vám nejaké kvietky zostali mám pre vás ďalší kvietkovanú dekoráciu.

Na kvietkovanú guličku budete potrebovať :
  • lepiacu pištoľ
  • umelé kvety
  • stužku
  • polystyrén v tvare guľky 
Postup je tiež veľmi jednoduchý. Kvietky jednoducho lepiacou pištoľou prilepíte na polystyrén. Keď už budú všetky voľné miesta plné kvietkov, prilepte aj stužku. Gulička je skvelá dekorácie na leto a môžete si ju zakvačiť, kde len chcete.
 A aké máte vy doma letné dekorácie mi napíšte do komentára :) 

8 komentárov:

  1. Tá čelenka vyzerá super :) Škoda, že nemám tú pištoľ :/
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám strašne rada kvetinové čelenky a táto je úžasná :3

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Čelenka vyzerá veľmi pekne rovnako tak ako fotky dievčat :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to krásne! Urcite vyzkousim :3
    http://christianseneli.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. milujem kvetenky a mám doma das 4 čelenky :D , síve nevyrobila som si ich sama ale mám :) tie tvoje krásne sú musím uznať máš šikovné ručky!
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádhera! Na léto se to hodí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tieto čelenky sa mi moc páčia. Jednu mám aj ja.
    PS: Máš super blog!

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.