Summer random photo

Ahojte všetci :) Po veľmi dlhej, veľmi dlhej dobe som sa konečne odhodlala a našla si čas spraviť nejaký letný random, ktorý bude z júna a júla. Dosť som si odvykla robiť takéto články a poriadne neviem prečo. Jún = Posledné chvíle s mojimi bývalými spolužiakmi, zážitky s posledných dní v škole. Júl = Prvý mesiac zábavných, slnečných prázdniny. Keďže ja si nepamätám ani čo bolo včera, perfektne mi na to pomohol mobil, aby som vedela čo sa kedy stalo. Tak poďme na to :) 
Vydrovská dolina - Čierny Balog 
Bešeňová #1 
Nákupné maniačky nakupovali 
Tie dni, keď sme už absolútne nič nerobili. Iba sme sa fotili a vegetili v triede. Príprava na Rozlúčkovú. 
Rozlúčková (Fotky z konca roka vám sem dávať nejdem, lebo sme na nich strašný. Oči plné sĺz, všetci sme "smútili" .. no proste strašné sú) 
Letný veget. Grilovačka a dobré nápoje. Som namiešala.
Bazénik :) S bráškom Matúškom. Kúpeme sa. 
Bešeňová #2
Chopok - Juh
Budiná 
Fotenie so Žanetkou 
Metalické tetovania
Kúpanie u nás doma

Keďže je koniec mesiaca, tak som sa rozhodla, že si dáme repete letných článkov. Budem rada, ak si ich znova pozriete a možno sa inšpirujete. Tak nech sa páč, tu sú : 
JÚN 
JÚL 
A ako si vy užívate posledné dni júla, mi napíšte do komentára :)

2 komentáre:

Používa službu Blogger.