Dermacol

“Ženy by mali dávať menej peňazí za šaty, ale viac peňazí za eleganciu.” Coco Chanel

Nestačí byť len oblečená podľa najnovšej módy, "dohabať" sa, dať na seba handry za niekoľko tisícky eur. Je to úplne zbytočné, ak žena v tých šatách nevyzerá dobre, nesedia jej. Preto by každá z nás mala uvažovať nie ako sa obliecť čo najlepšie, ale aby sme boli hlavne elegantné a aby to nepôsobilo vulgárne. No, dnešný článok nebude o elegancii, ale bude to niečo ako recenzia. Keďže ja make-up nepoužívam, chcela som vyskúša niečo iné. Dnešná recenzia bude na BB cream od Dermacolu. Je to skratka, ktorá v angličtine znamená Blemish Balm alebo Beauty Balm, čo v preklade znamená  Balzam na škvrny. Čiže, aby zakryl všetky nedokonalosti na tvári. To je pre mňa obrovské plus. Nový BB krém 8v1 sa stane obľúbeným kozmetickým prípravkom už vďaka tomu, že za niekoľko sekúnd získa pleť prirodzený a svieži vzhľad. Kúpila som ho v DM drogérii za super cenu.
Dermacol BB Magic beauty cream 8in1 
Hydratačný tónovací krém 8v1
Prečo ma zaujal práve tento BB cream ? BB krém je unikátny špeciálny  krém a make-up, ktorý kombinuje základné vlastnosti hydratačného krému s dobrými vlastnosťami make-upu.  Výsledkom je prirodzené farebné krytie, mení štruktúru pokožky a zabezpečí  jednotnú a žiarivú pleť.  Obsahuje prírodné rastlinné výťažky, vitamíny, účinné látky proti vráskam, prírodné bieliace zložky. Účinné  zloženie starostlivo chráni pleť, podporuje hojenie a poskytuje úľavu podráždenej citlivej alebo problémovej pleti. Ja mám Dermacol veľmi rada, všetkú kozmetiku čo mám od nej, tak bola účinná, perfektne fungovala aj vyzerala. Ďalšia taká vec je, že je to krém 8v1. To znamená, že s ním budeme mať:
  1.  Prirodzený vzhľad
  2. Hydratuje
  3. Zjednocuje tón pleti
  4. Kryje nedokonalosti
  5. Rozžiari
  6. Budete mať pocit sviežej pleti
  7. Zamatová pleť
  8. SPF 15 chráni pred slnečným žiarením
  Neviem ako vy, ale mňa určite viac oslovil BB cream ako obyčajný make-up. Síce funkciu majp skoro takú istú, ale kým make-up upcháva póry a nedovolí pleti dýchať, zatiaľ čo BB cream našu tvár hydratuje a neupcháva póry a dovolí pleti dýchať. Nemôžu ho používať deti, pretože je len určitý na "dospelú" tvár. To znamená, že nie len pre ženy, ale aj pre mužov. 
Benefity:
- Ľahká textúra
- pre všetky typy pleti
- dermatologicky testované 


Typ pokožky: Pre všetky typy pleti 

Krycia schopnosť: Stredná 

 Jemná krémovo - púdrová vôňa poteší vaše zmysly a oceníte ľahkú textúru, ktorá sa príjemne nanáša a vstrebáva do pokožky. Vďaka obsahu kyseliny hyaluronovej bude pleť hydratovaná po celý deň. Navyše podporuje regeneráciu pokožky a zvyšuje jej pevnosť a pružnosť. Extrakt z jablčných jadierok pomáha predchádzať povoľovaniu kože a dodáva pleti pevnosť. Preventívne pôsobí proti vytváraniu voľných radikálov a poskytuje úľavu citlivej a podráždenej pokožke. Hodvábne proteíny na pokožke vytvárajú ľahký film a udržujú ju hydratovanú a zamatovú na dotyk.

 Vybrať si môžete zo štyroch odtieňov – fair, nude, shell a sand.

Ak máte skúsenosti s týmto BB creamom a aký ma BB creamy názor, tak mi napíšte do komentára :) 

6 komentárov:

  1. Já BB krémy nepoužívám, ale možná začnu, tenhle vypadá dobře :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Počula som o ňom veľa, no neskúšala som. Uvidím, možno sa odhodlám :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. BB vôbec nepoužívam, mala som doma ,ale nerobí mi dobre :/
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. BB krémy absolútne zbožňujem, hlavne od Maybelline. Mala som aj tento od Dermacol, no ja som s ním bola absolútne nespokojná :/

    thebeautyworldbysima.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je veľmi dobrý - odskúšané.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je veľmi dobrý - odskúšané.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.