Back to school #1

„Zavše mám pocit, že o čo viac je vedy v školách, o to menej jej je v hlavách tých, čo školu opúšťajú.“ Ján Smrek

Táto hrozná a neočakávaná správa nás zasiahla všetkých. Začína sa škola. Pre každého začína nové obdobie, ktoré síce nemá nikto rád, ale stretnete sa so svojimi spolužiakmi, ktorí sú jediná dobrá vec na škole. Pre prváčikov či už na základnej, strednej alebo aj vysokej začína nová cesta života, na ktorú sa boja vkročiť. Tak isto je to aj so mnou. Od septembra bude prváčka na gymnázium a moje pocity sú strašne zmiešané. Aj sa teším, ale zároveň mám aj obrovský strach. Samozrejme o mojich pocitoch tento článok nebude, to bude až o taký mesiac v článku PRVÉ DNI NA GYMNÁZIUM. Dnešný článok bude DIY.  Pár typov ako si skrášliť a spríjemniť väzenie. :D Samozrejme, takýchto článkov bude viac. Ak vás už nebavia nudné klasické zošity, ktoré majú všetci a chcete sa nejako odlišovať, určite vám tento článok pomôže. A možnože sa aj učiteľom zapáčia a prilepšia vám známku, ako sa to raz stalo aj mne. Všetky typy budem robiť na výkres a tak to nalepím na zošit, pretože to bude vyzerať krajšie a nebudete mať žiadne vzduchové bubliny. Tak poďme na to.
Na zošity budete potrebovať :
  • zošit
  • výkres
  • temperové farby a štetec
  • farebné papiere
  • lepidlo
  • ceruzku
  • nožnice
  • washi tapes (dekoračné pásky) + budete mať v postupe čo budete ďalej potrebovať.
MELÓN/ANANÁS
Melóny ani ananásy tentokrát vôbec nebudeme jesť, ale spravíme si melónový a ananásový zošit. Je to veľmi zábavné, vôbec nie ťažké. Taká novinka, čo budete potrebovať je špongia alebo niečo molitanové. Natriete si špongiu a otláčate jednotlivé farby. Odporúčam vám, aby ste si ako prvé spravili červenú plochu, potom zelenú a až nakoniec svetlo žltú. Bude to vyzerať krajšie. Nakoniec si vystrihnite jadierka z farebného papiera. Keď si prilepíte výkresy na zošit, dozdobte ich washi páskami a pridajte si svoju menovku a predmet. Ja som si tam ešte nepísala predmety, pretože absolútne neviem, aký zošit mi načo bude treba. Pri ananásovom zošite nemusíte používať špongiu, len si vyznačte ceruzkou listy a najprv vymaľujte tie. Nakoniec som ich len vytieňovala, aby vyzerali ako skutočné. Neviem či to vidíte na obrázku. Konečné dielo vyzerá takto : 
IDEAS NOTEBOOK
Na ďalší zošit budete potrebovať veľa časopisov a novín. Ja som pre toto obetovala pár časopisov Evy a Emmy, takže toto je typ, ktoré noviny môžete použiť. S výkresu si vystrihnite väčšie a menšie štvorce a obdĺžniky. Potom si ich obkreslite na nejaké obrázky a vystrihnite. A už iba stačí lepiť a skladať obrázky ako puzzle. Ozdobte washi páskami, nalepte si menovku. Preto sa tento zošit volá Ideas notebook, pretože do stredu zošita som nalepila nápis ideas, ktorý som tiež oblepila washi páskami. 
Trojuholníky  
Takýto zošit všetci istotne poznáte. Mne sa takéto zošity neskutočne páčia, nemôžem si pomôcť a každý rok musím mať niečo také. Chcela som to však trošku okoreniť a niečo na tom zmeniť. Tak okrem všelijakých trojuholníkových vzorov som pridala známe washi pásky a nápis CHANEL. Podľa mňam to vyzerá zaujímavo a ja to niečo iné. 
MINION
Mimoňov má každý rád a ja osobne ich milujem. Hneď by som chcela mať takého doma, či už skutočného alebo len žltučké plyšáky. Okrem toho, že ich v obchodoch vidíte na každom rohu, viete si ich vyrobiť aj na zošity. Budete potrebovať farebný papier, kružidlo, lepidlo, nožnice a 2 modré fixy (svetlejšiu a tmavšiu). Gombíky mu môžete skrášliť trblietkami, tak ako ja. 
Pen/Pencil
Na tomto článku som pracovala spolu s blogerkou Viky, ktorú poznáte s blogu http://www.zivotpubertiacok.blogspot.sk/. Jej Back to school článok nájdete už na jej blog.

8 komentárov:

  1. hodně štěstí na gymplu, já tam jsem od 5. třídy a jsem ráda, že jsem tam šla :) jinak pěkné sešity
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten s trojuholníkmi je krásny. :)
    PS: Budem rada ak sa pozrieš na môj blog. Ďakujem. :*
    http://sweetlifewithlussi.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super článok! :)) Všetky DIYs vyzerajú úžasne a lákavo. :D Ale najviac sa mi páči ten zošit IDEAS a CHANEL.
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naozaj krásne :) Ak máš rada kozmetiku bola by som rada ak by si sa pridala sem - :) http://dennycosmeticworld.blogspot.sk/2015_08_01_archive...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naozaj pekné DIY! Koláže zbožňujem, aj ja som o nich písala na blogu a melóny sú môj život :D
    justaddcourage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.