Dermacol #2

AROMA RITUAL BODY LOTION - CARIBBEAN DREAM

Aróma rituál telové mlieko - Karibský sen

 Ahojte kočky. Dnešný článok bude opäť recenzia a to na Relaxačné telové mlieko od Dermacolu. Už dlhšiu dobu som si chcela kúpiť nejaké telové mlieko, pretože sa mi dosť vysušuje pokožka.  Keď je však naša koža suchá, môže byť na dotyk drsná a napätá, niekedy i popraskaná, a môže svrbieť. Ja našťastie drsnú ani napätú kožu nemám, len je popraskaná a to veľmi zle vyzerá. Hlavne na nohách. Telové mlieko je veľmi dôležité používať či už u mladých dievčat, žien, dospelých žien ale aj staršie dámy (seniorky). Hlavne v lete je dôležité hydratovať svoje telo, pokožku. Toto telové mlieko patrí do radu Aroma Ritual. Ak nemáte dostatok peňazí, nemáte dostatok času ako relaxovať určite vám pomôžu sa zrelaxovať. Spolu všetkých telových mliek, krémov, telových peelingov a sprchových gélov z tohto radu je 26 a každé má inú vôňu, vzhľad. Najnovšie sprchové gély môžete vidieť aj v televízii v reklame. 

Odporúčam vám použiť telové mlieka od Dermacolu, pretože sú fakt super. Skvelo hydratujú. Keď si ho nanesiete na pokožku a vpije sa, tak budete mať krásne hladkú pokožku. Nie je to len reklama výrobcu, že vás zrelaxuje. Je to naozaj tak. Vôňa kokosu a ananásu krásne rozmazná naše zmysli a budete sa cítiť ako v skutočnosť wellnesse. 
  • Typ pokožky: Pre všetky typy pokožky 
 Telové mlieko od svetovej značky Dermacol pre ženy.
Určenie: Karibský sen

Bohaté telové mlieko s kokosovým olejom intenzívne vyživuje pokožku tela, podporuje jej regeneráciu a hydratáciu, zjemňuje ju a chráni pred vonkajšími vplyvmi. Sladká vôňa ananásu a kokosu vyvolá príjemný pocit relaxácie, prebudí vašu predstavivosť a prenesie vás do tropického raja. 
Sladká vôňa ananásu s kokosom navodí príjemné pocity relaxácie, prebudia vašu predstavivosť a prenesie vás do tropického raja. 
 Cena: 3,79 €
 Ako používať: Naneste na mokrú pokožku, napeňte a opláchnite.
Plusy 
  •  hydratuje
  • regeneruje
  • krásne vonia
  • rozmazná zmysli
  • vzhľad
Mínusy 
  • pomaly sa vstrebáva
Ak máte nejaké skúsenosti s telovými mliekami od Dermacolu, tak mi určite napíšte do komentára.  Dúfam, že som vám pomohla pri výbere toho správneho telového mlieka.

4 komentáre:

  1. Ja toto mlieko milujem ! Zachránilo ma, keď som mala spálenú pokožku !
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už som dlhšie na neho pozerala, asi ho predsa aj ja vyskúšam:)
    Bola by som rada, ak by si navštívila môj blog http://sajafrey.blogspot.sk :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já tělové mléko nepoužívám, ale od Dermacolu jsou skvělé sprchové gely, které mají stejné balení. Nádherně voní a to jakákoliv vůně.
    Journey To The Victory

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám doma sprchové gély od Dermacolu ( majú mimochodom veľmi podobné balenie ). Najviac som si zamilovala ten s arómou melónu. Vrelo odporúčam. :)

    worldstyleandme.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.