Okuliare

"Ak si budeš myslieť, že život nestojí za nič, pozri sa naň cez ružové okuliare." 

Okuliaredôležitým doplnkom v našich životoch (píšem o nich ako o členovi rodiny). Okuliare sú dôležité hlavne v lete. Chránia naše oči a sú štýlový doplnok pre každú z nás. Tento článok bude dosť neobvyklí. Ešte nikdy som nič podobné nepísala, tak dúfam, že sa vám bude článok páčiť. Na napísanie tohto článku som sa inšpirovala upratovaním. Ako sa to dá ?? Sama neviem. Proste, keď som ukladala na poličku moje okuliare, napadlo ma niečo takéto. Tak už dosť obkecávania a poďme na to
Rozdelíme si ich na dva typy :
  • dioptrické
  • slnečné
   DIOPTRICKÉ - Každý človek, ktorý má problémy z očami musí nosiť okuliare alebo šošovky. nechápem ľudí, ktorí sa smejú niekomu, kto nosí okuliare. Proste ich potrebuje kvôli svojmu zdraviu. Sú to chorí ľudia, ktorí sa dokážu nad takýmito vecami smiať. Ak nosíte okuliare, nemáte sa začo hanbiť. Samozrejme, že aj vy čo máte choré očká si nemôžete dať, len tak hocijaké okuliare. Všetko závisí od typu tváre. Na tejto stránke si môžete pozrieť, aké okuliare sa hodia pre váš tvar hlavy a tváre.  TU!
SLNEČNÉ Niekoľko kusov vám leží na poličke, v šuflíku. Deň za dňom ich striedate, dopĺňate, strácate. Veľmi veľa druhov a každé sú niečím výnimočné. Značkové alebo obyčajné - lacné. Značkové okuliare, po ktorých síce túžime, ale sa nám z ich cien krúti hlava. Tie, čo nosí väčšina z nás ako napr. pilotky, wayfarery, zrkadlovky, s farebnými sklami, športové, detské, lenonky, over sized ale vintage štýl, to sú naše TOPKY.
Toto je moja zbierka okuliarov, ktoré veľmi rada nosím. Veľmi na ne zaťažená nie som, ale zo pár kúskov u mňa nájdete.Obidvoje pilotky a tie modré over sized okuliare som kúpila v GATE. Nestáli veľa, nejak do 5 €. Tie modré mali aj v ružovej farbe, ktoré si kúpil jeden známy. Nakoniec si, ale kúpil aj modré, aby sme spolu ladili. Tie biele netuším, kde som kúpila. Majú taký zaujímavý rám.  
 
Okrem toho, že existujú obyčajné okuliare, tým myslím s okrúhlymi alebo proste oválnymi sklami, existujú aj všelijaké "úlety". Rôzne sklá v tvare hviezdičiek, srdiečok. Jedny som si vyskúšala aj ja. 
Tak a prichádzame vlastne na pointu dnešného článku. S týmito okuliarmi budeš hviezdou leta. Hitom tohto leta sú lenonky alebo inak povedané hippie okuliare. Majú typické okrúhle sklá. Preslávila ich hudobná legenda, dnes ich nosia milióny ľudí po celom svete. John Lennon netradične tvarovanými okuliarmi určil trend, ktorý móda s radosťou sleduje aj desaťročia po jeho smrti. Osobne som ich nikde v obchodoch nehľadala, ale na internete ich nájdete. Cena do 6 € (drahšie som nikde inde nenašla). 
 A aké okuliare sa vám páčia, aké máte doma mi napíšte do komentára :) 

12 komentárov:

  1. Veľmi zaujímavý článok :-)
    https://theworldbycornelia.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný článok, asi pred týždňom som rozmýšľala ,že také niečo napíšem haha, náhoda? :D Tie okuliare boli naozaj pekné, škoda ,že sú roztiahnuté, čo si ich chalani dávali :( :D. Som si prezerala včera fotky z toho fotenia :D tie neoficiálne a riadne som sa nasmiala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. strašně se mi líbí ty poslední ale nevím kde je sehnat :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja mám okuliare aj dioptrické :D Tie idú v lete ale bokom :D Doma mám asi 5 okuliarov z každého druhu :D Som závislák :D
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I love your sunglasses they are gorgeous http://www.fadedspring.co.uk/#!Purple-Rain/cmbz/55c0f6b40cf2e37b76c14877

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já si v poslední době hodně oblíbila lenonky. Přijdou mi takové elegantní a trochu retro :D Takže ty brýle na poslední fotce jsou top<3

    AdriMayari www.sszsn.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja si život bez slnečných okuliarov neviem predstaviť! :D a v poslednej dobe som si najviac obľúbila práve lenonky:3
    http://houseoftheweirdness.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Okuliariky vyzeráajú svetovo :)

    http://co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Okuliariky vyzeráajú svetovo :)

    http://co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.