Liebster awag tag

Tak a je tu ďalší Tag v toto krásne slnečno-upršané leto. Dnes to bude Liebster award tag, na ktorý ma "otagovala" Aďulik Sun. Veľmi pekne jej ďakujem. Keď mi to Aďka poslala, absolútne som nevedela o čom v tomto tagu ide. Názov pochádza z nemčiny, ako ste si už mohli všimnúť a v preklade to znamená najdrahšia cena. O cenách sa absolútne nebudeme baviť. Je to vlastne obyčajná správa, ktorá sa posúva. niečo ako reťazová správa/reakcia. Odpovedáte na otázky, ktoré vám zadá blogerka, ktorá vás otagovala.Všetko sa tak trochu točí, len okolo 11. 

11 faktov o mne :
1. Volám sa Zuzana a mám 15 rokov.
2. Som Slovenka a žijem v malej dedinke na strednom Slovenskom.
3. Od septembra budem chodiť na gymnázium
4. Moja obľúbená farba je tyrkysová
5. Obľúbené speváčky sú Beyonce a Christina Aquilera
6. Mám mladšieho brata
7. Na základnej škole som 2 roky hrávala volejbal, v 9 ročníku som prestala a chcela by som s tým zase začať.
8. Meriam 185 cm, takže som dosť vysoká a kvôli tomu nemôžem nosiť topánky na vysokom opätku, lebo by som bola najvyššia z rodiny.
9. Blogujem už rok.
10. Často spievam, hoci je to strašne falošné a hrozné.
11.  Som tvrdohlavá

Otázky od Aďky :
1.Aké je tvoje obľúbené ročné obdobie ?
 Leto 
2.Čo ťa najviac baví na blogovaní ?
Celkovo písanie článkov, fotenie.
3.Čím si chcela byť ako malá ?
Predavačka, kaderníčka, doktorka, Kleopatra, sudkyňa, učiteľka, kráľovná, speváčka.
4.Aká je tvoja obľúbená hudobná kapela ?
Kapelu nemám obľúbenú, ale speváčky som vám hore spomínala. Beyonce a Christina Aquilera. 
5.Sleduješ nejaké iné blogy ? Aké ?
Samozrejme. Väčšinou sú to fashion, beauty blogy. Ale nájdu aj nejaké photo blogy.
6.Čo ťa zaujme na blogu ako prvé ?
Vzhľad blogu. Hovorí sa síce, že nesúď knihu podľa obalu a ja sa snažím neriadiť sa týmto. Keď sa mi vzhľadovo nejaký blog zapáči, tak si ho prečítam.
7.Koľko hodín stráviš pri PC ?
Ako kedy. Proste viac ako 2 hodiny.
8.Aké je tvoje obľúbené jedlo ?
Hranolky
9.Aké používaš aplikácie na úpravu fotiek ?
Picmonkey
10.Aké máš plány do budúcnosti s blogom ?
Určite s tým chcem pokračovať aj naďalej, ale novinárka nechcem byť.
11.Snívala si niekedy o tom, že budeš slávna ?
Ja ešte stále snívam :D 

Nominujem :

 Budem rada ak niečo podobné napíšete aj vy :)

Otázky pre nominované :

  1.  Prečo bloguješ ?
  2.  Najobľúbenejšia kniha ?
  3. Myslíš si, že je správne posudzovať ženy podľa vlasov? Myslím tým to, že mnoho ľudí tvrdí, že blondínky sú hlúpe.
  4. Dovolenka pri mori alebo v horách ?
  5. Bez ktorého kozmetického prípravku si nevieš predstaviť deň ?
  6. Čo si myslíš o falošných ľuďoch ?
  7. Myslíš si, že sa hádajú len dievčatá a ženy sa podporujú alebo máš iný názov na podobnú situáciu ?
  8. Obľúbený film ?
  9. Veríš v lásku na prvý pohľad ? 
  10. Ak by si si mala vybrať, ktorou celebritou by si chcela byť ?
  11. Ktoré jedlo nenávidíš a ostatný ho majú radi ?

    Čo musia nominované blogerky spraviť :

1. Vysvetliť, čo tento TAG je :)
2. Poďakovať za nomináciu ( ja som to nevymyslela )
3. Napísať 11 faktov o sebe !
4. Odpovedať na otázky, ktoré vám vymyslela blogerka, ktorá vás nominovala
5. Vymyslieť 11 svojich otázok pre ďalšie blogy :)
6. Vybrať niekoľko blogov, ktoré nominujete ( najlepšie od 5 do 11 )
7. Oznámiť vybratým blogom, že ste ich nominovali :)
8. Pridať k článku alebo niekde na blog obrázok Liebster Award Tag ( na internete je ich niekoľko ) :)

Tak dúfam, že sa vám článok páčil, ak by ste chceli viac takých článkov, tak mi napíšte do komentára. Ešte raz ďakujem Aďke, že ma otagovala a dúfam, že otagované blogerky tiež napíšu niečo podobné.

4 komentáre:

  1. Akurat vcera som to vyplnovala velmi zaujimavy tag ;-)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zajímavý tag :)

    http://never-say-never-and-never-say-forever.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podaril sa ti ! Pekný článok a nemáš za čo :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.