Back to school #2

Čím viac sa učíme, tým viac odhaľujeme svoju nevedomosť. (Percy Bysshe Shelley)
V prvom rade sa vám chcem všetkým poďakovať, že prvý článok z edície Back to school mal vysokú čitateľnosť. Veľmi pekne vám ďakujem. Dnešný článok bude zase DIY a tentokrát to nebudú zošity, ale bude to jednoduchý stojan na ceruzky, záložka a ďalší typ ako si skrášliť ceruzky. Dosť bolo obkecávania a poďme hneď na to. 
Stojan na ceruzky  
Budete potrebovať : 
  • nejakú plechovku
  • temperové farby
  • washi pásky
  • ceruzku
  • fixku
  • farebný papier
Postup : Plechovku si jednoducho namaľujte temperkami a nejak si ju ozdobte. Je to veľmi jednoduché, nepotrebujete mať nejaké zručnosti, ako na umeleckej škole. Ja som nalepila do stredu farebný papier, vy si však môžte spraviť guličky s farebného papiera a nalepiť alebo srdiečka, trojuholníky (iluminát),... Bodky som nedala všade, aby to bolo zaujímavejšie.
 Záložka
Záložku kúpite na každom rohu, ale viete si ich vyrobiť aj doma. Budete potrebovať : 
  • výkres
  •  temperové farby a
  • nejaké ozdoby
Napíšte si nejakú vtipnú vetu alebo niečo také. Záložky môžu mať akýkoľvek tvar, takže tu môžete zapojiť všetky svoje mozgové komory a zapojiť svoju predstavivosť a fantáziu.
 Ceruzky
Tentokrát nebudeme vôbec používať washi pásky, ale budeme potrebovať : 
  • temperové farby 
  • čiernu fixku
Odporúčam vám, aby fixka bola tenká, písmenká na ceruzke budete lepšie vidieť. Namaľujte ceruzky, dávajte si však pozor na gumu a tú kovovú časť, zastrúhanú časť. Napíšte na ceruzku nejaké dve-tri slová. 


 

6 komentárov:

  1. Tuším by som mohla oživiť moje plechovky na perá a ceruzky lebo vôbec nevyzerajú tak reprezentatívne ako tieto :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opäť super článok a skvelé nápady! :)) Tie ceruzky vyzerajú úžasne.
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úplne super to vyzerá :) Ja som nedávno tiež využila zbytky mojej kreativity a vyrobila si stojan na perá z kelímku od jogurtu a výstrižkov z časopisu a na moje prekvapenie to vyzerá veľmi elegantne :)
    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten stojan na ceruzky je super ! :) Páči sa mi ...
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie ceruzky sú kráááásne! ☺
    justaddcourage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.