Zúfalé manželstvo

Počas rokov v divadle mi bolo predovšetkým ľúto, že sa nemôžem posadiť do publika, aby som sa videl. BARRYMORE John 

Majú aj naši, slovenský, herci takú chuť,sa niekedy pozerať sami na seba, ako vystupujú ? Ktovie. Predovšetkým tento článok bude o ďalšom skvelom divadelnom predstavení, ktoré organizoval Jožo Pročko. Za lístky veľmi pekne ďakujem svojim krstným rodičom. Na divadelné predstavenie sme išli jedenásti, takže rodinná zábava ako sa patrí. Divadelné predstavenie sa konalo v malej dedinke Halič o 19:00. Ako ste si už mohli všimnúť na prvej fotke, Jožo Pročko nevystupoval sám, ale k nám prišiel tiež jeden milý pán, ktorého môžete poznať aj s televízie ale aj s mnohých divadelných predstavení. Vynikajúci herec Ivan "Tuli" Vojtek ml. Osobne veľmi rada chodím na divadelné predstavenie a aj na toto som sa veľmi tešila. A moje očakávania sa nenaplnili, pretože predstavenie bolo ešte lepšie, ako som si myslela. 
O čom bolo predstavenie ?
Zúfalé manželstvo je príbeh dvoch spriaznených duší, manželov Mariána (Ivan Vojtek) a Jany (Jožo Pročko), ktorí sa ocitnú v situácii, kedy sa jeden z nich vráti domov preoperovaný zo ženy na muža.
"Ja už nie som Janóó, ale Janáá."
Hoci bola Jana, Jano mal/a v sebe ešte ženské pudy a stále mala rada svojho manžela a nechýbali ani erotické scény. Chceli si dať pusu a Jano/a povedal/a Mariánovi na celú sálu, že je buze**nt.
Keď chcel Marián chytiť Jana/u na ruky a nevládal v tom povedal : "Ten Pročko pribral."
Aby nikto nezistil (hlavne suseda Huliaková), že Jana je preoperovaná a je z nej chlap, musel/a niečo robiť, aby zakryl/a svoju identitu. Prezliekať sa za ženu. Mať svoje krásne blod vlasy, obliekať si ženské šaty, nosiť topánky na podpätku, maľovať sa (červený rúž). 
Skončilo sa to tak, že Marián odpadol a musel ísť do nemocnice. Jana zobrala umelé kvety z vázy a zastrčila mu ich pod slipy. Romantika ako sa patrí. Keď sa vrátil, bola s neho žena. Proste jednoduchá Mária. 
Predstavenie sa mi veľmi páčilo. Ako každý herec, tak aj Jožo s Ivanom sa snažili predviesť to najlepšie čo vedia, aby diváci mali pekný kultúrny zážitok. A to sa im aj podarilo.
V divadle bolo strašne teplo a to bolo vidieť aj na hercoch, ktorý aj trochu zasrandovali :
"Tu je teplo, pusti klímu!"
Ak bude toto predstavenie vo vašom meste, určite si zaobstarajte lístky. Bude sa vám to páčiť. 
Photo :  Jozef Beňovský

1 komentár:

  1. Musel to byť naozaj zážitok, hlavne z hľadiska humoru ☺
    justaddcourage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.