Back to school #3


Krásny prvý septembrový deň vám všetkým prajem ! Dnešný článok bude tiež jeden z edície Back to school a tentokrát to nebude žiadne DIY ani nič podobné, ale bude to TAG. Keďže veľa blogeriek a blogerov nerobí takýto tag, vlastne som si ho u nikoho nevšimla, rozhodla som sa nominovať tri blogerky, ktoré dúfam, že spravia niečo podobné. Takže to budú Victoria, Nikkie a Nelyssa.
1. Do akej triedy pôjdeš?
Idem do prvého ročníka na strednú školu. 
2. Čo si oblečieš prvý deň do školy?
Netuším. Ja viem, že je to už zajtra, ale naozaj neviem čo si oblečiem.   
3. Na čo sa najviac a najmenej tešíš?
Ja sa celkovo teším na tú školu. Budem mať nových profesorov, spolužiakov, nových kamarátov a celkovo aj na všetky zážitky. Neteším sa, teda nazvala by som to, že sa bojím toho, že bude veľmi veľa učenia a, že to nezvládnem. 
4. Čo je tvoja najobľúbenejšia časť pripravovania sa do školy?
Nakupovanie pomôcok a písanie článkov. Veľmi ma bavia písať články Back to school. A ešte skrášľovanie pomôcok, ako zošity, ceruzky, perá a tak...
5. V akej triede si bola, keď si prvýkrát začala nosiť makeup?
Ja sa do školy nemaľujem. A makeup nepoužívam vôbec. Jediné čo si dávam je korektor a teraz by som chcela začať používať do školy špirálu. Ale maľovať som sa začala asi v nejakom 6-7 ročníku. 
6. Kde berieš inšpiráciu na oblečenie do školy?
Oblečiem si to, čo v skrini nájdeš. Nejak to skombinujem, aby som nešla ako "Anča", aby všetko spolu ladilo. Neberiem nikde inšpiráciu. 
7. Aké školské pomôcky nakupuješ najradšej?
Všetky. Nemám to nejak vyhradené, ktoré najradšej, a to nerada nakupujem....
8. Kde najradšej školské pomôcky nakupuješ?
Tam, kde ich majú. Väčšinou v TESCU alebo v nejakom papierníctve. 
9. Budeš nosiť do školy batoh alebo kabelku?
Tašku cez rameno :D :D  
10. Aké tri nekozmetické veci musíš mať sebou do školy?
Mobil, peňaženku, kľúče (od júna neviem kde sú).  
11. Aké tri kozmetické veci musíš mať sebou do školy?
Do školy si neberiem kozmetiku. Len ak balzam na pery, deodorant 
12. Aký je tvoj rýchly účes do školy?
Rozpustené vlasy. Iba ich rozčešem a idem.   
13. Čo najradšej a najčastejšie nosíš za oblečenie a aké doplnky tento rok plánuješ nosiť?
Do školy sa nejak špeciálne neobliekam. Proste rifle, tričko, mikina, tenisky a idem. Bude článok, v ktorom vám ukážem pár outfitov. Teda, ak ma bude mať kto odfotiť.
14. Ako vyzerá tvoj batoh?
Nechcela som vám ju fotiť, uvidíte ju v článku backtoschool #4. 

5 komentárov:

  1. Veľa úspechov v prvom ročníku :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super tag! :D Veľa šťastia v prvom ročníku na strednej!
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  3. drzim palce do prvaku, hlavne abys mela poradny spoluzaky, bez kamaradu na prestavku je to ve skole vopruz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super tag!:) Držím palce, prvý ročník je super:)
    Pozývam ťa na svoj blog Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.