Unboxing #2

 Ahojte všetci :) Dopredu sa ospravedlňujem, že ste museli čakať viac ako 10 dní na nový článok. Dôvod je veľmi jednoduchý a prostý. Začala som škola. Ako som vám spomínala v predchádzajúcich článkoch začala som chodiť na gymnázium, ale všetky tajomstvá a prvé dni vám opíšem o 1-2 týždne. Články vám buď pridávam cez víkend alebo v piatok, keďže inokedy by som sa chcela učiť. Dnes to, ale bude unboxing a to už druhý. Veľmi som šťastná, keď mi príde nejaký balíček a s veľkými očakávaniami čakám, čo bude vo vnútri. Inak to nebolo ani teraz. Ak ste pravidelným čitateľom môjho blogu, tak určite viete, že spolupracujem so značkou Dermacol a práve od nich mi prišiel balíček. Veľmi by som sa chcela poďakovať, že na mňa nezabudli a mohla som niečo od nich prijať. Priznám sa, že už dávno som si nič nekúpila, žiadnu kozmetiku a trošku som z toho "hysák". V podstate bol len chvíľkový, pretože som mala plnú hlavy školy.
V balíčku tentokrát boli dva produkty, ktorým som nadšená. Povedzme, že ich budeme volať SOS. Prečo ? Podľa mňa, vám úplne stačí, keď uvidíte fotku dole nižšie. Takže to bol SOS REPAIR INTENSIVE RESTORING HAND CREAM =Hĺbková intenzívna regenerácia a hydratácia na suché a popraskané ruky a LIP BALM SOS LIPS - CHOCOLATE = Zvláčňujúci balzam na pery s neodolateľnou vôňou čokolády.  

 SOS REPAIR INTENSIVE RESTORING HAND CREAM Hĺbková intenzívna regenerácia a hydratácia na suché a popraskané ruky

  • Typ pokožky: Pre všetky typy pleti
Krém na ruky poskytuje namáhanej pokožke rúk starostlivosť a ochranu počas celého dňa. Účinná kombinácia panthenolu, urey a bambuckého masla hĺbkovo regeneruje a obnovuje suchú a poškodenú pokožku rúk a poskytuje dlhotrvajúcu ochranu pred vysušovaním. Farba krému je krásna, taká svetlo ružová, ako jahôdková zmrzlina. Ešte svetlejšia. Plusy tohoto krému sú, že sa rýchlo vpije, vôňa na rukách vydrží oveľa dlhšie. 

LIP BALM SOS LIPS - CHOCOLATE Zvláčňujúci balzam na pery s neodolateľnou vôňou čokolády.  

  • Benefity: S vitamínom E, SPF 15, bez parabénov
Zvláčňujúce balzamy na pery s neodolateľnými vôňami, dokonale pery ošetrujú, dodávajú im sviežosť a hodvábnu jemnosť. Farebne pery tónujú a zanechávajú ich lesklé, vyhladené a vláčne. Vyživujúca textúra s prírodnými olejmi, včelím voskom, a vitamínom E podporuje regeneráciu pier a vytvára na nich ochrannú vrstvičku a zabraňuje ich vysúšaniu. SPF 15 chráni pery pred slnečným žiarením. Srdiečkový tvar zaistí jednoduché vykreslenie pier. Priznám sa, že prvýkrát som si to tak neuvedomila, že vôňa balzamu je čokoládová. Po čase, je to až taká vôňa, že ju máte chuť "fetovať". Viete ako to myslím :D Ako všetky balzami, tak aj tento si zo sebou môžete vziať kamkoľvek a nemusíte mať sto druhov. (Jeden, keď svieti slnko, keď prší, keď fúka vietor,...). 
Ak používate nejaké produkty od Dermacolu, tak mi napíšte do komentára. 

5 komentárov:

  1. Ako si sa dostala k spolupráci s Dermacol? Používam od nich krémy a sprchové gély, potom tú vodičku na vydezinfikovanie rúk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný balíček! Od Dermacolu jsem měla pudr, ale bohužel jsem vůbec spokojená nebyla :( The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Viem si predstaviť, čo pri tom balzame prežívaš.. ja som raz mala jeden jahodový a myslela som, že ho od tej dobrej vône zjem :D a ten krém vyzerá super, niečo také by sa mi presne zišlo, lebo len čo udrú prvé mrazy, mám okamžite ruky vysušené, v extrémnych prípadoch mi až začne tiecť krv z hánkov :/
    Avšak to by si mi ho musela doniesť do školy na skúšku, lebo moje ruky sú také vyberavé, že môže byť krém akejkoľvek značky a akokoľvek kvalitný, furt sa mi na rukách spravia červené fľaky a začne ma to štípať :D :/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.