Welcome Autumn

Jedno z najkrajších ročných období nám už klope na dvere a my sa musíme rozlúčiť s letom. S krásnych slnečných, teplých dní sa stávajú tmavé a upršané dni. Tieto upršané dni majú aj niečo pozitívne v sebe. Stromy, ktoré povolajú k sebe módnych návrhárov a sfarbia svoje listy do všelijakých farieb. Toto ročné obdobie skrýva veľa kúzelných maličkostí, ktoré jej môžu závidieť aj ... Ako ich nazvať ? Bratia, kumpáni, následníci. Proste ostatné ročné obdobia. 


Čo vás ako prvé napadne, keď sa povie jeseň ?
Niektorých možno napadne nešťastný 2.september kedy začína škola a znovu sa začína kruté trápenie a testy a skúšania, prednášky. Každý týždeň odpočítavate dni (tak ako ja), kedy konečne bude piatok a budem môcť dlhšie búvať. S tých pozitívnych vecí ma napadajú svetríky a kabátiky. Osobne mám strašne rada toto ročné obdobie práve pre obliekanie. Ale medzi také najčastejšie veci samozrejme patrí dážď, deka, teplý čaj alebo káva (pozdravujem Vikinku a Mišku, s ktorými nás čaká FLAMENGO ♥). 
 Keďže je jeseň a všetci nedočkavo čakáme, kedy už budú nejaké prázdniny, najbližšie máme jesenné prázdniny. Nezabudni na svojich najbližších, ktorí už nie sú medzi nami a zapáľte im sviečku na cintoríne. Tradíciu, ktorú sme odkukali od Američanov = HALLOWEEN. Určite na blogu môžete čakať nejaké Halloween Inspirations alebo niečo jesenné mám pre vás pripravené. Nejdem však nič prebiehať, nechajte sa prekvapiť. 

7 komentárov:

  1. S tým odpočítavaním, kedy bude piatok aby som sa konečne mohla poriadne vyspať s tebou úplne súhlasím. A najviac milujem keď sa prechádzam po chodníkoch plných farebného lístia :3
    PS: Budem rada, ak sa pozrieš na môj blog. Ďakujem. :) http://sweetlifewithlussi.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý článok! :) Jeseň je krásne ročné obdobie. A tá príroda. To je neopísateľný pocit. :D
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hezký článek! Já mám podzim moc ráda a čim dal raději :-D

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já mám ráda podzimní atmosféru a vždy jsem chtěla zažít ten pravý halloween jako ve filmech :D:)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. awww.. jeseň.. to sa nedá ani opísať... okrem toho, že opäť môžem nosiť mikiny je najlepší na jeseni výhľad zo školského okna :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hm. pekný článok (vieš, nechcem byť zlá :P ) ale ja osobne mám radšej jar a leto... jeseň je chladná a studená.. :P :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekný článok :) s tým búvaním s tebou úplne súhlasím :D

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.