Trápenie s výražkami

Ahojte slečny. Vítam vás pri ďalšom článku a dnes to bude TRÁPENIE S VYRÁŽKAMI alebo inak "MŇA UŽ AKNÉ NETRÁPI!" Koho vlastne trápia hnusné vyrážky ? V podstate všetky dámy, slečny, ženy a všetkých pánov, chlapcov, mužov od 12-30 rokov. Najčastejšie sa akné objavuje u tínedžerov, ktorí sú citlivý na svoj vzhľad. Kozmetické prípravky, ktoré majú vyskúšané vaše mamy a staré mamy nepomáhajú a vy neviete čo so svojim vzhľadom. Práve týmto článkom vám chcem dať pár účinných rád ako sa vyhnúť nedokonalej pleti. 

Prečo sa nám vlastne tvoria takéto vyrážky ? 

Ak sa spýtate svojich známych, rodičov, kamarátov všetci vám odpovedajú "Si v puberte!". Ale prečo nie každý je ako muchotrávka ? Teoreticky majú pravdu, že sme v puberte. Dospievame. Dospievanie súvisí so všetkými sústavami a hlavne s tou hormonálnou. Práve v tomto čase začínajú v našom tele búriť hormóny, čo má za následok aj zhoršenie stavu pleti. S akné nie sú žiadne žarty a treba to brať vážne a starať sa o seba, pretože môžete prísť o svoje sebavedomie a nebudete si pripadať "pekný". Pubertu samozrejme namajú ľudia, ktorí majú 27 rokov. Za všetko môžu naše hormóny a zdravotný štýl. 

Čo nám škodí ? 

V strave by ste sa mali vyhnúť všetkým pikantným, mastným a vyprážaným jedlám. Čokoláda síce tiež dráždi pleť, no museli by ste jej zjesť skutočne dosť veľa. Akné nepomáha ani alkohol, káva, fajčenie a ponocovanie. Jednoducho všetko to, čo majú mladí radi. Na záver ešte vyvrátime jeden mýtus. Je úplnou hlúposťou, že vyrážky zmiznú hneď po začatí sexuálneho života. Nie je to žiaden všeliek. Je to smutné, ale všetky tie dobroty nám škodia a hlavne našej pleti, o ktorú by sme sa mali v prvom rade starať. 

Typy akné :
1. Čierne bodky, ktoré prejdú do hnisavých vačkov s červeným okolím.
2. Cystické akné. Buď bolestivé podkožné vriedky alebo nebolestivé hrčky. 

 Ako vyrážkam predísť ?

Moja osobná rada je piť veľa čistej vody. Čistá voda vám nahradí každý kozmetický prípravok, liek, a pod. Ako vyzerá taká cesta k čistej a dokonalej pleti ?? 
Pravidelne si čistite tvár. (Odporúčam vám Micelárnu vodu od Garnier. Buď tú ružovú (Garnier Skin Cleansing) alebo tú modrú (Garnier Pure All In One) , obidve sú super. Okrem micelárnej vody požívam ešte čistiace tonikum proti akné od Garnier, ktoré ste už na mojom blogu niekoľkokrát mohli vidieť. Používam ho už viac ako rok a naozaj funguje, takže odporúčam zakúpiť si. Ďalej čo môžete vyskúšať je používanie hydratačných krémov. Ak ste netrpezlivý ako ja a nechcete vyzerať ako muchotrávka, vyrážky si určite vytláčate alebo chodíte ku kozmetičke, ktorá sa o vás postará. Tieto hydratačné krémy sú veľmi dobré, pretože po niekoľkonásobnom použití uvidíte, že vyrážky sa vám ľahšie dostávajú von. 
TYP : Namiesto make-upu používajte BBcream. Jeden skvelý BBcream, na ktorý som robila recenciu TU! 
 Taká novinka čo by som chcela začať aj ja používať je Adstringentná maska ACNECLEAR na problematickú pleť od Dermacolu. Uvidím či sa k tomu vôbec dostanem, určite vám dám vedieť a bude menšia recenzia. 

Aké máte vy problémy s pleťou a ako si s tým poradíte mi napíšte do komentáre. Vaše typy a radi si zoberiem určite k srdcu. 

6 komentárov:

  1. Ahoj! Nominovala som ťa do Liebster Award Tagu. Otázky nájdeš tu: http://domilap.blogspot.sk/2015/09/liebster-award-tag.html#more
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi dobrý článok :) S akné mám hrozné skúsenosti...

    Inak bola si zatagovaná na mojom blogu :) Dúfam, že nevadí :)
    http://life-by-romi.blogspot.sk/2015/09/tag-spat-v-skole-outfit.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi dobrý článok :) S akné mám hrozné skúsenosti...

    Inak bola si zatagovaná na mojom blogu :) Dúfam, že nevadí :)
    http://life-by-romi.blogspot.sk/2015/09/tag-spat-v-skole-outfit.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hezky jsi sepsala věci, které k akné akorát přispívají, myslím, že to hodně lidí neví, a pak se akorát diví, že mají akné a shání přípravky. Nepřemýšlí ale, že se tomu dá, alespoň z části, předejít. Takže super, chválím :)

    Bella z Belliny tajnosti - můj tajný, 100% autentický deníček o všem, co nemohu běžně řešit s ostatními

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.