Happy Birthday

A je to tu ! Ten deň D prišiel dosť rýchlo. Ak si blogerka, ktorá každý deň rozmýšľa nad svojím blogom, aký článok napísať, koľko je videní na novom článku, tak určite ti rok ubehne ako voda. Tak isto to prešlo aj mne. Môj blog má dnes 1 year. 

 Tento článok bude taký skôr kecací. Popíšem a ukážem vám čo sa za tento rok všetko stalo na mojom blogu. 
Keď som prvýkrát začala písať články môj blog mal rôzne názvy ako napr. Lady Susan alebo dlhý názov MS Susan Fashion&Beauty blog, čo bol tento názov do nedávna. Všetky začiatku sú ťažké a aj tie moje boli ťažké. Čitateľov vás síce bolo málo, ale postupom časom ste mi pribúdali, za čo vám veľmi pekne ďakujem, že sledovanosť sa každý deň zvyšuje a zvyšuje. Snažím sa vám častejšie pridávať články, ale samozrejme musíte brať ohľad aj na to, že chodím do školy a musím sa učiť. A v noci o druhej sa mi nechce písať články. Síce vám nemôžem každý druhý deň pridávať články, ale deň bez blogu si neviem ani predstaviť. Čo by som bez neho robila ? 
Čo sa na mojom blogu udialo za rok (fotky som fotila včera, ak by sa čísla zmenili). Za rok na môj blog kliklo skoro 12 000 ľudí. Neskutočne som vám vďačná, že ste takí zlatý a môj blog vyhľadávate. 

Vaše TOPKY : 
Najviac komentárov mali články : Okuliare, Balea
Najviac zhliadnutí mal článok : Garnier, Summer TAG
Najviac + malo viacej článok, ale ukážem vám aspoň 3 : Back to school #1; Dermacol; Metalické tetovanie.
Komentáre 
Osobne nemám žiadne vyhradené komentáre, ktoré ma potešili najviac, tie menej, tie som zmazala a podobne. Poteší ma každý komentár, ktorý vidím pod článkom. 
Komentáre som vyberala náhodne. Nikoho som neupredňostňovala ani nič podobné.
Hejty 
Na blogu nenájdete žiadny hlúpy kometár typu : "Bože ako sa môžeš fotiť, nezhorel ti ešte foťák ??" a pod. Ja to proste na blogu nechcem mať a preto takéto mažem. Myslite si, čo chcete, ale ja som už raz taká. 
PS : Všetko najlepšie k 16 narodeninám prajem spolužiačke a spolu-sediacej s vedľajšej lavici Dominike. 

4 komentáre:

  1. všetko najlepšie, milý blog! prajem ti veeeeľa, veeeeľa úspechov, naozaj ☺ nech ťa inšpirácia neopúšťa ☺
    justaddcourage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super si to dala :D , taký milučký blog máš , ale mala by si aj zobrať kritiku aj to patrí k životu ♥
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Síce dosť opozdene (2 dni...prepáč !! :/ ) ale aj tak prajem tvojmu blogu všetko len to naj a najlepšie !! :)
    Dúfam, že ti tá radosť z blogovania, inšpirácia a super nálada, ktorá ide z teba osobne aj z blogu vydrží ešte veeeľmi veeeľmi dlho :)
    Snáď budeš tak dlho blogovať ako ja neblogovať (a ja už v živote nebudem blogovať, takže to máš vybavené :D :D :D )

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.