Goddess of the field

"K žene sa musíš správať ako ku kvetine. Ak sa nestaráš a o ňu, tak rýchlo vädne. Vyber si vždy takú, ktorú zvládneš. Začínať hneď s orchideí sa nemusí vyplatiť. Aj snežienka má svoje veľké čaro." 

Rozprávková korunka na hlave princeznej. Ako ináč nazvať kvietkovanú čelenku ? O pár dní vám pridám DIY na túto čelenku a ešte nejaké tipy ako sa na leto inšpirovať. Keďže nám svieti slniečko, s kamarátkou sme to využili a išli sme sa fotiť. Samozrejme aj s rozprávkovou korunkou. 
Ak sa vám článok páčil/nepáčil dajte mi vedieť do komentárov. Ak by ste chceli viac takýchto článkov ---> názor do komentáru.

5 komentárov:

  1. Super čelenka :-) mám dvě květinový z H&M. Sice už na to asi nemám věk, ale u mladších slečen se mi to líbí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čelenka Ti naozaj pristane :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super čelenka!:) Obzvlášť se mi líbí ta předposlední fotka:)))
    kdyby jsi měla chvilku, byla bych ráda, kdyby si se podívala na můj blog, napsala nějaký hezký komentář a stala se třeba i jeho pravidelnou čtenářkou :)
    http://worldbyanett.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá čelenka je super !!! :) A máš krásne oči :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. DIY je moja pravidelná cinnost . Podarila sa ti čelenka úplne nádherne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.