CUKY&LUKY - generácia umelín

Na napísanie tohto článku ma tak trochu viedol aj mesačník EVA a mesačník EMMA, ale hlavne to boli dve obľúbené slovenské komičky Petra Polnišová a Zuzka Šebová, na Slovensku tiež známe ako CUKY A LUKY. Nemôžem si pomôcť, ale vždy sa teším na pondelok, o 21:45 kedy pôjde KREDENC, aby som si mohla pozrieť typické Bratislavčanky v akcii. Vtipné hlášky, ktoré sú obľúbené aj na mojej škole. So spolužiačkou zvykneme zahlásiť nejakú z ich hlášok a smejeme sa na nich celý deň. Dnešný článok však nebude o ich neprekonateľných hláškach, ale práve o ženách akými sú aj niektoré Bratislavčanky (tým nechcem nikoho uraziť). Niekedy to však nie sú Bratislavčanky, ale aj obyčajné ženy povedzme, že z lazov. Hovoria, že botox je smrť, prirodzenosť je najlepšia, ale popritom majú nafúknuté pery a tonu make-upu na sebe. "PRIRODZENOSŤ" nadovšetko. Život je pre ne gombička a netrápia sa nad "hlúposťami" ako my, obyčajný ľudia. Hlavne nech majú svoj červený rúž a svet je gombička. Dnešný článok bude venovaný práve im. 
AKO BYŤ "FREŠ" PODĽA CUKY&LUKY ?
1.ŽITE BEZ BOTULOTOXÍNU
2.MAJTE NA SEBE VŠETKO SVOJE - svoje prsia, svoje obočie, svoje vrásky, svoje nohavičky. Proste všetko svoje, nie dokúpené.Prirodzenosť !
3.NEZABÚDAJTE SA SPRAVIŤ
4.PITE IBA PRAVÉ ŠAMPANSKÉ
5.VŠETKO NA NET
6.ZAUJÍMAJTE SA - zaujímajte sa o svoje okolie, o druhých ľudí, o všetkých.
7.SLOVENSKO JE SMRŤ 


SILIKÓNY
Neviem ako vy, ale silikóny ja veľmi neuznávam. Ženy si ich dávajú robiť, aby si zväčšili svoje prednosti a páčili sa za prvé sebe a za druhé svojim partnerom alebo len tak, mužom v ich okolí. Niekedy to však až príliš preháňajú a majú ich, až také veľké, že sa im nezmestia do podprsenky a skoro im vypadnú. No toto mi príde choré. Veľmi veľa žien, ktoré si dali silikóny majú problémy či už s chrbticou alebo práve s prsiami. Po odstránení implantátov môžu vyzerať veľmi zdeformovane. Aj veľké prsia majú veľa svojich nevýhod. Síce budete stredobodom pozornosti alebo za to trápenie a bolesť vám to nestojí. Aj malé prsia majú svoje výhody. Pýtate sa aké ? Tak napr. môžete spať na bruchu a nič vás netlačí, nebolí vás chrbát, nemáte problém si kúpiť podprsenku, pri rozhovore s opačným pohlavím máte istotu, že ho nerozptyľujete a pozerá sa vám do očí,...
BOTULOTOXÍN
Inak nazýva, len botox. Je to prírodný čistý proteín, ktorý uvoľňuje mimické svaly, ktoré sú zodpovedné za vznik vrások. Tak, ako aj silikóny, tak aj botox si dávajú ženy vpichovať do tvári, aby boli "krajšie", ale to však vôbec nie je pravda. Komu by sa len páčili veľké, tučné pery. Keď sú prirodzené, tak sa mi to páči veľmi. Ale botoxové, tučné pery sú hnusné. Okrem pier si botox ženy dávajú pichať aj do čela, do líc,.. Nech si to pichnú všade, vyzerá to vždy hnusne. Síce sa zbavíte vrások, ale budete vyzerať ako napumpovaný balón. Už len pichnúť do čela, nech vám to vyfučí.  Musíme sa naučiť žiť s tým čo nám Pán Boh nadelil a nerobiť hlúposti a skrášľovať sa takýmito prípravkami.
--> "Muži budú drístať o prirodzenosti a potom, keď príde na lámanie chleba, za kým sa obzrú ? No nie za tou nenamaľovanou a kozami dvojkami." <-->
Okrem toho, že ženy si dávajú implantáty, dávajú na seba strašne veľa make-upu. Aj ja sa maľujem, ale zase nepreháňam to. Niektoré ženy si dávajú tri vrstvy tieňov, riasenky a o rúžoch ani nehovorím. Do toho 4 vrstvy púdru, korektoru a neviem čo všetko si dávajú na ksicht.
Každá žena má čudné oči! Stavím sa s vami so všetkými, ktoré čítate tento článok, ste sa zarazili touto vetou. Prečo majú čudné oči ? Čo je na nich také divné ? A to všetky ženy ? Prečo nie muži ? Na všetky tieto otázky je jedna veľmi jednoduchá odpoveď. Ženy majú čudné oči, pretože vidia, len krásu iných žien, ale tú svoju nevidia. Každá žena je krásna, i keď to na prvý pohľad nikto nevidí. 
 Zo škaredého káčatka sa stala krásna diva 
Keď píšem takéto články, tak často robím nejaké grafy, štatistiky, pri ktorých mi vy, moji čitatelia, veľmi pomáhate, za čo sa vám chcem veľmi pekne poďakovať, Dnešný článok nebude výnimkou. 5 dievčat/žien v rôznych vekových kategóriách mi odpovedalo na otázky. Vyspovedala som samozrejme ženy s mojej rodiny. Moju maminku, krstnú mamu a starú mamu. 
  1. Koľko minieš na kozmetiku ?
  2. Maľuješ sa iba, keď ideš do spoločnosti (rande,práca,nákupy) alebo jednoducho chceš vyzerať dobre ?
  3. Myslíš si, že prirodzená krása je najlepšia a nemusela by si sa vôbec maľovať a použivať kozmetické prípravky ?
  4. Ideš na opustený ostrov. Zobrala by si si nejakú kozmetiku? Ak áno akú ? 




Tak sami to vidíte. Ženy od 30 do 50 rokov používajú asi najviac kozmetických prípravkov a najviac sa o seba starajú. Ďakujem samozrejme aj Annemáríi Varcholovej, Aďke Gundovej a Veronike Radičovej.
Podľa mňa je to choré, keď sa už 12 ročné dievčatá maľujú a vyobliekajú a tak chodia vonku. Ja, keď som mala 12 rokov som sa vôbec nezamýšľala nad tým čo je to taká špirála alebo rúž. Podľa mňa je to veľmi skoro. Keď som bola v Bratislave so školou, tak sme boli na nákupoch v Avione a v jednom obchode sme stretli také 12-13 ročné dievčatá. Vymaľované, namyslené neskutočne (hore nos), ktoré si mysleli, že majú asi 30 rokov. Je to choré ...
NÁKUPNÉ MANIAČKY 
Nepoznám ženu, ktorá nerada nakupuje. Proste to máme všetky v génoch. Keď sú peniaze a môžeme ísť do nejakého nákupného centra, ideme ich hneď oplieskať. Je to síce pekné si nakupovať veci a chodiť pekne oblečená, len neviem pochopiť, že prečo, keď idem vonku s kamarátkami tak si oblečiem sukňu. To, akože naozaj ? Alebo : ideme hrať volejbal a vymaľuješ sa ako na dovolenku. 
Míňame my, Slovenky, veľa peňazí na kozmetiku, kaderníka, manikúru, pedikúru, čistenie pleti a ďalšie záležitosti zaoberajúcej sa krásou ? Podľa mňa sú 3 tipy žien. Tie, ktoré sa nemaľujú a kupujú iba hydratačné krémy. Tie, ktoré majú peniaze, kupujú, ale veľmi to nepreháňajú a nakoniec tie, ktoré majú peniaze a kupujú o dušu. Plno kozmetiky po všetkých šuflíkoch v izbe. Tak posúďte sami aké ste vy maniačky.

Aká si TY maniačka ?? Míňaš veľa alebo málo ? ---> napíš do komentára
Ak sa vám dnešný článok páčil, tak mi napíšte do komentára.

3 komentáre:

  1. Cuky a Luky jsem viděla :DDD hodně dobré :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja poznám ženu ktorá nerada nakupuje. JA. Možno to je tým že nemám na to čas, peniaze a skoro nikdy ani chuť :D takže nakupujem len potraviny :D. TheBookLady

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak si prvá v mojom zozname žien, ktoré neradi nakupujú. :) zlatá

      Odstrániť

Používa službu Blogger.