What do you take the pool/sea ?

"Don't worry, be happy." 

Štyri slová, jedna veta, jeden citát, ktorý pozná asi každý. A kto nepozná, teraz spozná. Dnešný článok už plánujem od mája a konečne sa mi podarilo ho napísať a nafotiť. Určite to poznáte, keď idete na kúpalisko alebo k moru a tak sa veľmi tešíte, že od radosti neviete čo si nabaliť. Taká istá som aj ja. Na kúpalisku alebo pri mori zistím, čo som si chcela zobrať, ale doma ma to nenapadlo. V tomto článku by som vám, ale aj sebe chcela pomôcť a poradiť čo si so sebou zobrať. Tak poďme na to !
Tak jednoznačne si treba zobrať plavky. Je to také hlúpe, že vám sem píšem najdôležitejšiu vec, ale stane sa, že si ženy plavky zabudli doma. A čo teraz ? Ideme domov pre plavky ?! Samozrejme, že nie. Na každom kúpalisku sú nejaké obchody s plavkami. Nebudete mať síce neviem aké značkové, ale jednoduché plavky, ktoré vám na jedno okúpanie vydržia. Pri mori je to rovnaké. Keď sme boli na dovolenke v Bulharsku, pri pláži bola veľká pešia zóna, kde bolo veľmi veľa reštaurácii a obchodíkov/butikov s oblečením aj s plavkami. 
So šľapkami alebo žabkami je to to isté. Aj ich zabudneme doma, nájdete ich na každom rohu. Plavky, žabky a osušku si väčšinou doma nezabudneme. Taký tip pre vás. Ak pôjdeme k moru na piesočnatú pláž, neberte si osušky. Cestou na hotel alebo domu, kde bývate uschnete a na pláž si zoberte plachtu. Jednoduchú bielu plachtu, pod ktorou spíte. Rýchlo ju prefúkne, raz-dva uschne a nemusíte zbytočné, ťažké a mokré uteráky vláčiť v taške. 
Prísť domov z výletu alebo z dovolenky pekná ako karamelka alebo ako černoška je sen každej ženy. Páči sa to ženám, ale aj mužom. Netreba to však preháňať a grilovať sa na slnku až niekoľko hodín. Síce prijímame dôležité vitamín D, avšak dlhodobé vystavovanie slnečným lúčom upcháva póry. Mylne sa niektoré dámy nenatierajú opaľovacími prípravkami v domnienke, že sa lepšie opália. Aby sme neležali s bolesťami v posteli, že sme sa až príliš opálili musíme používať opaľovacie krémy. Strašne veľa značiek a produktov na opaľovanie, všetky overené a účinné. Samozrejme, že po opaľovaní treba používať telové mlieko PO opaľovaní. 
Ako ďalšie by sme si mali zobrať okuliare a šatku. Nebojte sa. Nie som staromódna, že si dám šatku na hlavu a vyzerám ako pirátka z Karibiku. Šatku myslím takú, ktorú si dáte na plavky. Okuliare ja osobne beriem všade, ale na kúpalisku alebo pri mori nie sú najvhodnejšie. Môže vás opáliť podľa okuliarov a vyzeráte ako panda. Ale ak chcete i tak nosiť okuliare, tak taký tip pre vás : Dajte na seba veľa make-upu a neopáli vám tvár. Síce nepoznám nikoho, kto by sa na kúpalisko maľoval. Okrem mojej krstnej. 
Jednoznačne, keď sa ide k vode a je horúco si so sebou treba zobrať tekutiny. Je to taká vec, ktorá by možno v tejto skupine nemala byť, ale pre každého je to podstatná vec. Hrozí vám dehydratácia a môžete skončiť u nejakého pekného doktora, ktorý vám bude dávať prvú pomoc. Vtedy vám to môže byť jedno či je doktor pekný alebo prišiel z Černobyľu. 
Všetci sa radi fotíme, tak samozrejme si musíme zobrať aj fotoaparát.  Zážitky z dovolenky, z výletu niektorí hneď zavesia na Facebook, niektorí na Instagram alebo ako my blogerky, napíšeme hneď článok a pridávame fotky. 
Sladké pokušenie. Čo sa pod týmto krásnym názvom nachádza ? Nejaká sladkosť či už čokoládka, keksíky, cukríky, aby ste mali v tele cukor. Nezoberiem si kilo čokolády, keď nemám prenosnú chladničku. Všetko sa mi roztečie, akurát si môžete zobrať slamku, a cuckať tekutú čokoládku. 
Toto leto som si všimla, že strašne veľa žien nosí klobúčiky a práve aj klobúčik je veľmi dobrý, aby ste si ho zobrali či už na dovolenku alebo na obyčajné kúpalisko. Niektoré sú naozaj pekné, len také jednoduché. Nemusíte mať kalap ako kovboji
Keď sa opaľujeme môžeme si dať sluchátka do uší a počúvať alebo si zoberte svoju obľúbenú knihu a čítajte si

 A čo si beriete na kúpalisko alebo k moru vy, mi napíšte do komentára :) 

4 komentáre:

  1. Tak tyhle věci si vždy beru s sebou. :)
    Giveaway na mém blogu! :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/2015/07/metalicke-tetovani-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Značku Cien mám rada :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som od značky Cien ešte nič neskúšala ale musím to zmeniť :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.