My summer day #1

“Ľudia cestujú do vzdialených krajín, aby sa fascinovane pozerali na taký typ ľudí, ktorých doma úplne ignorujú”,  Dagobert D. Runes

Niekedy je to naozaj tak, že ľudia cestujú po svete, spoznávajú nové miesta, historické pamiatky, idú k moru a vôbec si neuvedomujú, čo majú pred nosom. Dnešný článok bude prvý zo série MY SUMMER DAY, čiže zážitky a fotky z môjho jedného letného dňa a dnes to bude výlet do Bešeňovej. V Bešeňovej som už bola niekoľkokrát a vždy sa mi tam veľmi páčilo. Na začiatku januára som vám pridala článok, tiež o Bešeňovej, ale to sme boli dnuka. Tentokrát sme sa kúpali vonku. Skoro ráno som musela vstávať, čo mňa veľmi veľakrát ubíja. Nenávidím to, keď môžem dlho spať a budia ma. Nejako som sa vyškriabala z mojej milovanej postele a cesta sa mohla začať. (Samozrejme, že moja ranná rutina nesmela chýbať. Nemyslite si, že som išla na kúpaliská strapatá s neumytými zubami). Tak, ako každá iná cesta mi prešla celkom rýchlo, keďže ja mám väčšinu cesty sluchátka v ušiach a nepočúvam nikoho naokolo.Dosť som sa bála, že bude veľa ľudí, tak ako minule, kedy bol veľký rad a ľudia čakali pred vstupom do areálu. Tentokrát sme dobre prišli čakali sme len 10 minút. Pri vchode sa s malými deťmi fotil maskot GINO PARADISE BEŠEŇOVÁ.  Prezliekli sme sa, našli si miesto, uchmatli lehátko a zábava sa mohla začať. V Bešeňovej je celkovo 23 bazénov, takže sa nudiť určite nebudete. 8 bazénov je s termálnou (ako ja hovorím špinavou) vodou, ktorá obsahuje neviem aké liečivé látky, ktoré pomáhajú aj na kožné choroby. Termálne bazény majú rôzne teploty od 36° - 40°. Do tej 40° nikto nešiel. Podľa mňa nie sú dobré tieto horúce bazény v lete, keďže aj vonku je horúco. V zime je to super, keď je vonku sneh a vy v plavkách. Ostatné bazény sú s čírou vodou. Jeden je dosť horúci má 38° a skoro nikto v ňom nebol. Toto je asi jediná nevýhoda, že v termálnej vode sa nemôžeme kúpať v lete.  Ako na každom kúpalisku nesmie chýbať hudba a animátorky/animátory, ktoré precvičovali a tancovali. Pri tobogánoch boli super ihriská na plážový volejbal. Požičiavali aj lopty, ale nikto si nechcel so mnou zahrať. :(  Okrem zábavy si pochutnáte aj na výbornom jedle, čo je aj pre mňa veľmi dôležité. Nedávno otvorili novú pizzériu, kde robia fantastickú pizzu 450g, takže sa nemusíte báť, že sa nenajete. Čo sa mi veľmi páči na Bešeňovej je to, že čašníčky/čašníci sú veľmi milý, priateľský. Nechodia nahnevaný a to sa cení veľmi. Dole nižšie na jednej fotke, môžete vidieť drevenú loď, do ktorej bohužiaľ mohli ísť iba dospelý sa potápať a hľadať nejaké schované predmety.


Ak ste boli niekedy v Bešeňovej, určite mi napíšte do komentára ako sa vám páčilo. Alebo aj iné kúpaliská, ktoré by ste odporučili. 

4 komentáre:

  1. Super fotky ! Tam muselo byť krásne ... užívaj si ešte leto :D
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaujímavý článok, pekné fotografie a hlavne Bešeňová, kde som brigádovala minulé leto plus som tam často chodila takže mi prirástla k srdcu.
    verím že tam muselo byť super, ešte Vám aj vyšlo krásne počasie.
    (PS: nabudúce skús v texte spraviť nejaké tie odseky alebo medzi fotky písať. Vyzerá to lepšie aj z estetického hľadiska a taký sloh niekedy odradí od čítania.)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zo začiatku som tak robila články, že text bol medzi fotkami, ale asi sa k tomu vrátim naspäť. Ja sama nečítam texty, keď je všetko spolu, radšej mám, keď je to od seba. Ďakujem pekne za radu :)

      Odstrániť
  3. Tie fotky sú fakt úžasné :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.