NAIL INSPIRATIONS #2

"Ženy prikladajú väčšiu dôležitosť svojej kráse než svojej inteligencii, pretože muži bývajú nezriedka hlúpi, ale málokedy slepí."

Je to naozaj tak, že väčšina žien si na seba dáva tonu make-upu, len preto, aby sa zapáčili mužom. Niektorím sa to páči, ale našťastie sú na svete muži, ktoré nás majú radi prirodzené. Článok takéhoto typu, už dávno nebol a spravil som ho aj na želanie Natalie Clare. V článku Summer Tag som vám spomínala, že by som is chcela zakúpiť krikľavý lak a konečne som nejaký našla. Ako môžno si myslíte : "Bože, veď krikľavý lak kúpiš všade!" Možno je to tak u vás, ale v DM som vôbec nenašla krikľavý lak. Nakoniec som ho našla v Priore v 101 drogérii. Týmto článkom sa môžete inšpirovať, ako si spraviť nechty krikľavým lakom, aby boli zaujímavé a IN. Na prvú INPIRATIONS som toho použila asi toho použila až príliš veľa. (Viem, nie je to najkrajšie, ale aj snaha sa cení).  
1. Nemá žiadnu špecifickú značku. Ja som dostala na Vianoce, takú sadu na nechty. Boli tam 4 laky, trblietky, pilník, nálepky na nechty. Je celkom pekný, sám o sebe dlho na nechtoch nevydrží, musím ho spevniť nejakým priesvitným lakom.
2.  Miss Sporty SPARKLE TOUCH VRCHNÝ LAK NA NECHTY S TRBLIETKAMI
3. Miss Sporty Nail Expert CUTICLE OIL 
4. Essence colour intensifying base (recenzia už čoskoro)
5. Dermacol Neon Pink   
 6. Miss Sporty 
Dermacol Neon Pink NEON GLOW NAIL POLISH
Keďže tento článok bude hlavne o tomto krikľavom laku, tak som sa rozhodla, že vám o ňom spravím menšiu recenziu. Živá kolekcia neónových lakov dodá nechtom žiarivý neónový vzhľad. Vďaka ideálnemu spojeniu textúry a hustého štetčeka sa ľahko a rovnomerne nanášajú. Perfektne priľnú k nechtom a rýchlo zasychajú. Po nanesení vytvoria na nechtoch hladký, matný povrch. Veľmi dobrá odolnosť proti oteru. Odporúčame používať na umelé nechty. Pri aplikácii na prírodné nechty použite ochranný podlak. Pre zintenzívnenie efektu žiariaceho neónu nanášajte 2 vrstvy laku. Na záver použite UV nadlak, ktorý vytvorí lesklý ochranný film a manikúra tak vydrží omnoho dlhšie.
Cena na internete = 1,49 €, Cena v obchodoch vám bohužiaľ nepoviem.

Na ďalšiu INSPIRATIONS budete toho potrebovať oveľa menej. V podstate iba krikľavý lak a nejaký trblietkový. Tentokrát som použila ružový neónový lak od Dermacolu, ktorý ste mohli vidieť hore vyššie a trblietkavý lak od Miss Sporty Candy Shine Glitter Effect. Je to veľmi jednoduchá kombinácia, ktorá nie je vôbec náročná a vydrží až niekoľko dní. Trblietkavý lak od Miss Sporty ste mohli na mojom blogu vidieť v článku NAIL INSPIRATIONS

 
 Ak používate neónové laky a nový článok sa vám páčil, tak mi napíšte do komentára

3 komentáre:

  1. Biely lak od Essence mám doma a je super :))

    www.lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie laky sú naozaj krásne ... na leto sú trblietky super :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Druhá inšpirácia vyzerá fakt úžasne!:)
    SajaFrey Pozývam ťa na svoj blog, na ktorom stále prebieha GIVEAWAY.:)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.