LOOK #3

Želám všetkým krásny deň, 
po ďalšom týždni presedenom v škole som si pre Vás pripravila ďalší článok. Väčšina ľudí v mojom okolí nemá rada školu a nerada do nej chodí. Ja som asi z inej planéty, pretože nezvyčajne, bolo v piatok v škole super. Vôbec nás neskúšali, nepísali sme žiadne písomky a podobné veci. Takže môj piatok bol skvelý. Ďakujem blogerke a mojej kamarátke Victorii, s ktorou sme sa šli fotiť. Po fotení sme spolu pozerali najprv Rezistenciu a potom 50 odtieňov šedej. Pôvodne som Vám chcela tento článok pridať včera, ale vďaka filmom som nestíhala. Pre dnešný outfit som zvolila ako hlavný bod ružovú sukňu. Dostala som ju na narodeniny a nechcela som ju nosiť. Ani neviem prečo. Dlho som rozmýšľala, čo si k sukni obliecť. Kombinovala som všetko možné, ale nakoniec vyhrala denimová košeľa. A čo si k sukničke obuť ? Keďže ja som dosť vysoká, opätky nepotrebujem, i keď ich strašne zbožňujem. Najčastejšie k sukničke nosím balerínky a práve tieto sú z John Garfield, ale keď zvolíte nejaké jednoduché tenisky, nič tým nepokazíte. Kvetinkovú čelenku som si sama vyrobila a návod na jej vyrobenie nájdete TU! 

9 komentárov:

  1. :) Moc pěkný outfit! Na tvém blogu jsem poprvé a musím se ti přiznat, že se mi tu moc líbí! :) Hodně štěstí v blogování přeji!

    Měj se krásně, Mimozemšťanka

    http://my-ideallife.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Téda, tak to já bych nenosila :) Vůbec se mi ta sukně nelíbí a už vůbec ne v téhle kombinaci :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám pocit, že tohle spojení není nejvhodnější. Dělá to z hezké postavy krabici.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sluší ti to, ta poslední se mi líbí nejvíc! ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tá sukna je úžasná :) <3 Taká veselá kombinácia ako ty sama :) :D :) <3

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.