Skin

 
Už z názvu tohto článku, ste mohli pochopiť, že dnes sa budeme baviť o pleti a o jej starostlivosti. Konkrétne by som Vám chcela ukázať moje 2 nové úlovky, ktoré som kúpila v parfums.sk . Je ním dvojfázový odličovač vodeodolného make upu a očí od Nivei a micelárna voda pre zmiešanú až mastnú pokožku a citlivú pleť od Garnier. Správny odličovač by mal byť naozaj dostatočne silný, aby odstránil všetky nečistoty z pleti a zároveň ju nedráždil. Posledný týždeň som ho testovala a teším sa, že opäť môžem pozitívne písať o značke Nivea a Garnier.


NIVEA Dvojfázový odličovač vodeodolného mejkapu a očí => Nivea, táto dnes už svetoznáma značka, uzrela svetlo sveta v Nemecku roku 1911. Na trh prináša širokú škálu výrobkov vysokej kvality. V jej portfóliu nájdeme pleťové krémy, telové mlieka, deodoranty ale i mnoho ďalšieho. O vodeodolnom mejkape ste určite už počuli. Ak viete, že Vás čaká upršaný deň a ste si istá, že trošku zmoknete, určite voľte vodeodolný mejkap. Práve tento odličovač od Nivei Vám pomôže dokonale očistiť pleť a oči. Stačí ho trošku naniesť na vatový tampón, priložiť na viečko, chvíľu počkať a potom odlíčiť. Ide to jednoducho a to nemusíte vôbec nasilu trieť viečko, ale len pekne prikladáte tampón a make up ide krásne sám dole. Zbavíte sa aj vodeodolnej riasenke, čo je vynikajúca vec. Čo ma asi najviac zaujalo je dvojfázové zloženie. Dvojfázová formula je obohatená o výťažky z nevädze. Je vhodný aj pre citlivé oči, ktoré Vám nepodráždi. Pred použitím musíte poriadne odličovač pretrepať, aby sa obe formuly "spojili" a vytvorili svetlo - modrú zmes. (Keď som písala túto vetu, cítila som sa ako na hodine chémii.) 
  Určite ste o nej už počuli alebo ste túto micelárnu vodu videli niekde v obchode. Je značky Garnier s názvom Pure All In One. Tak v prvom rade som po nej siahla z jedného čudného dôvodu. Keďže milujem tyrkysovú farbu, tak aj moja micelárna voda musí byť tyrkysová. Ale nemyslite si, že kupujem kozmetiku podľa vzhľadu. Nie! Zaujala ma tým, že je pre zmiešanú, mastnú alebo citlivú pleť, čo sa mi veľmi páči, keďže som v zložitom pubertálnom veku, kedy si moja pleť robí, čo chce. Pekne pleť vyčistí a odmastí bez toho, aby mi ju vysušila alebo stiahla. Je veľmi príjemná a pleť po nej ostane hebká.
 PLUSY :  
  •  dokonale čistí a zmatňuje pleť 
  • odstraňuje nečistoty, kožný maz a dekoratívnu kozmetiku (šminky a pod.) 
  • 400 ml balenie = dlhá výdrž 
  • nedráždi pokožku 
  • skvelá cena 
  • pleť ostane hebká, čistá a rozjasnená 
  • zdravý vzhľad pleti
Ako sa vy staráte o svoju tvár a aké produkty používate mi napíšte dole do komentára. 

2 komentáre:

  1. Já mám radši tu růžovou micelárku od Garnier. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Micelárku mám taky, ale ještě jsem ji nezkoušela :)
    Zvu tě ke mě na blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.