Spring

Celý týždeň som sa tešila na tento deň = PIATOK. Po náročnom týždni plných písomiek a skúšania sme si s mojou spolužiačkou Radkou (BLOG) spravila krásne popoludnie.Zobrali sme so sebou foťák a prechádzka v parku sa mohla začať. Keďže je už jar, tak začína všetko "vyliezať zo zeme" a krásne kvitnúť. Veľmi mám rada toto ročné obdobie hlavne na začiatku, lebo je všetko krásne farebné a voňavé. Našťastie nemám žiadnu alergiu, ktorá by mi to nespríjemňovala.






 Fotenie v parku bolo celkom OK. Veľa sme sa nasmiali, Radka sa porozprávala s kozičkou a baranom. Kvôli mne naháňala labute a kačky, aby sme mali ich fotky. Tie ružové kvietky sme fotili v strede mesta, takže si to viete predstaviť, ako všetci ľudia na nás pozerali, čo to tieto dve len robia.

  
Pred niekoľkými dňami, bol u mňa na návšteve môj malý bratranec Matejko, ktorý sa na mňa pozeral ako som sadila kvietky a hrali sme spolu futbal. On je maličký ešte, takže z každého kopu bol nadšený. Popri tomu som stihla aj niečo odfotiť. 

7 komentárov:

  1. Bože JARO je tak krásné roční období! Nádherné fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné fotky ♥ Nie je nič krajšie ako obyčajná prechádzka v príjemnom a krásnom prostredí ♥

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky, tiež som pred nedávnom postla takýto článok. Noo, jar je naozaj nádherné ročné obdobie. ☺
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naštěstí alergii taky nemám, takže mám jaro ráda. ❤ U nás ale ještě nic nekvete. Skvělé fotky ❤
    GIRL OnLINE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naštěstí alergii taky nemám, takže mám jaro ráda. ❤ U nás ale ještě nic nekvete. Skvělé fotky ❤
    GIRL OnLINE

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.