LOOK #5

Poznáte tie dni, keď prídete domov a môžete si v pokoji sadnúť, a myslíte len na to, ako si oddýchnete cez víkend ? Predne ten úžasný pocit, prežívam práve teraz. Určite sa pýtate "Čo už len ty, 16-ročná baba, môžeš mať také namáhavo na práci, že si unavená ?".
Odpoveďou na vaše otázky je = GYMNÁZIUM. Ako sa blíži koniec školského roka, my sa musíme viac a viac učiť, pretože píšeme viac a viac písomiek, testov, viac a viac nás skúšajú a my sa musíme drviť. Takýto hektický bol môj týždeň. Ale ďakujem všetkým mojim spolužiakom, že sme to spoločne prekonali a už budú len pekné dni. Teda, aspoň dúfam. V stredu, 15 júna, som mala narodeniny. Týmto sa chcem poďakovať všetkým ľuďom, ktorí mi gratulovali či už na FB alebo osobne, za krásne darčeky a priania. Viac o mojim narodeninách sa dozviete v nedeľu. Okrem toho, že som mala narodeniny, vytiahla som svoju spolužiačku Radku von a šla mi spraviť nejaké fotky. Viac ako mesiac, som Vám nepridala žiadny outfitový článok a teraz prišla tá správna chvíľa. Pre dnešok som ako hlavný kus oblečenia zvolila červené sako. Sako je podľa mňa taká univerzálna vec, pretože ho môžete nosiť na všetky spôsoby. Samozrejme si ho neoblečiem, keď idem kopať do záhrady. Ak si k nemu obujete lodičky je to skvelý elegantný outfit. Ak si obujete tenisky, nič tým nepokazíte a vždy budeme vyzerať chic. Keď je premenlivé počasie a raz svieti slnko a raz prší, museli zo sebou niesť aj dáždniky. Pre dievčenský vzhľad/výzor môžete outfit doplniť červenou mašľou do vlasov. Mne tá moja padala.


3 komentáre:

Používa službu Blogger.