Sweet 16th


Pred šestnástimi rokmi som prvýkrát uzrela svetlo sveta. Môj plač sa ozýval chodbami nemocnice. Asi takto sa začínal môj beletrizovaný životopis na slovenčine. V stredu, 15.júna, som sa stala veľkou ženou, pretože som sa dožila svojich šestnástich narodenín. Moja mama a obe staré mamy stále hovoria, ako to rýchlo prešlo a už je zo mňa veľká žena. Ja to nejak nepociťujem, že by som sa zmenila. Som proste stále to isté dievča, ktoré dospieva a menia sa jej záľuby. Mojim kamarátom už nie je bábika Chou Chou či Barbie, ale stal sa ním notebook, mobil či fotoaparát. Ráno som sa zobudila do obyčajného júnového dňa a vôbec som sa necítila, že má narodeniny, až do chvíli, keď....
... o pol piatej mi zapípal mobil. Hneď som si pomyslela, čo za idiota mi takto skoro ráno píše a budí ma, ale keď som SMSku otvorila a prečítala som si, bola som nadšená. Moja spolužiačka Dominika mi poslala krásnu narodeninovú SMS. Toto bolo prvé prekvapenie. My máme v škole strašne veľa schodov a keď ich všetky vyjdeme, sme strašne zadýchaní. Takto to býva každý deň. Keď som už "dofučala", vošla som do triedy a moja úžasná spolužiačka Dominika sa mi hodila okolo krku, aby mi mohla znovu zagratulovať. Na tabuli ma čakalo krásne prekvapenie : 
Ďakujem všetkým mojim spolužiakov za krásne gratulácia a darčeky. Samozrejme aj ostatným ľuďom, ktorý si spomenuli či už v reálnom živote alebo na facebooku. Ja som Vám naozaj strašne strašne vďačná a som veľmi šťastná. Takže Vám patrí obrovské ďakujem. Celý môj narodeninový deň ubehol veľmi dobre. Dokonca aj od profesoriek som dostala dve jednotky. Skončil sa happy-endom.
Keďže to bol strašný týždeň, ako som vám spomínala (plný testov, skúšania a trápenia), oslavu sme nechali na sobotu. Predpoludním som oslavovala s rodinou a večer prišli moje štyri slečny (Vika, Veronika, Vanda a Miška). Úžasne sme sa zabavili, ja dúfam, že dievčatá sa dobre najedli a taktiež zabavili. Večer, keď už bola tma som von doniesla sviečka akože "romantikuš" atmosféra.


Okrem krásnych prianí a darčekov som dostala dosť veľa kvetov na to, že mám iba 16 rokov. Nemyslite si, žiadna nebola od frajera. (Ten je bohužiaľ, ešte stále nezvestný!) V nedeľu som sa cítila ako v kvetinárstve. K nám domov by si kľudne mohla kvetinárka prísť doplniť zásoby kvetov. 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.