..cherries

“Ak sa pozriete do zrkadla a odtieň [červeného] rúžu vám oživí tvár, potom je správny. Ak si na pery dáte farbu a tá z vás vysaje život, správny nie je.”
 O perách sa hovorí ako o druhej najatraktívnejšej časti našej tváre. Cudzie oči sa najprv zahľadia do tých našich, ale potom si všimnú naše pery. Ich tvar, veľkosť, farbu a .. nechcem to nazvať kvalita, lebo tá sa zisťuje až pri bozkávaní, ale určite aj vy si všimnete či sú pery vysušené, či nemáte prasknuté kútiky, opary či herpesy. Tvar ani veľkosť pier vlastnými silami nezmeníte. Zamerajte sa preto na farbu, ktorej môžete šikovnými trikmi výrazne pomôcť. Určite budete so mnou súhlasiť, že najatraktívnejšie a najsexi pre mužov je práve červená. V tomto článku by som Vám chcela ukázať 2 rúže z parfemy-elnino.sk, ktoré spôsobia to, že budete iné a budete vytŕčať z davu. Prvý z nich je Makeup Revolution London Ultra Velour a druhý Maybelline Color Sensational Vivid Matte Liquid.
Kombinácia nadýchaných vlasov, hladká a žiarivá pleť a výrazné sexi pery zahalené do vášnivo červenej sú tie ideálne doplnky.Veľmi moderné a nadčasové je zvoliť sýte farby na vaše pery aj v zimnom období. Na výber máte z mnohých možností a je len na vás, či siahnete po krvavočervenej či jemnejšej verzii. Tmavo červené pristanú každej žene a to aj blondínkam Porcelánová pleť a svetlé vlasy vedia byť skvelým kontrastom k podobnému líčeniu. Nebojte sa zvýrazniť svoje pery aj oči a byť neprehliadnuteľnou.

 Makeup Revolution London Ultra Velour
Makeup Revolution je značka, ktorá má vždy na trhu kvalitné rúže. Teda aspoň ja som s nimi vždy spokojná. Táto londýnska kozmetická značka ponúka vysoko kvalitnú a zároveň cenovo dostupnú dekoratívnu kozmetiku, ktorá vás úplne nadchne! Určite aj vy budete spokojné s ich produktmi na pery. Rúž, ktorý som si ja vybrala je krémový rúž pre ženy, konkrétne odtieň You´re Not The Best, You´re Not The Least. Zabalený bol v medenej krabičke a obal je priesvitný. Má veľmi dobrú tekutú konzistenciu, krémovitú, jemnú, ktorá ľahko sa nanáša na pery. V popise píšu, že je matný. S tým stotožnená nie som. Má matný nádych, pôsobí tak, ale nezaschne pekne na perách. Inak som s ním spokojná. Na perách vydrží dosť dlho, počas celého dňa. Samozrejme nezabudnite použiť kontúrku. Množstvo tohto rúžu je 7,7g.  Jeho cena : 1,90 €
Maybelline Color Sensational Vivid Matte Liquid
 Maybelline v súčasnej dobe ponúka kompletný sortiment dekoratívnej kozmetiky a predstavila tiež parfum, ktorý však zatiaľ nemá nasledovníka. Rúž Maybelline, ktorý som si vybrala má tiež tekutú konzistenciu. Vybrala som si odtieň 15 Electric Pink. Okrem neho nájdete v eshope parfemy-elnino ďalšie dva odtieňe. Veľmi ľahko sa nanáša na pery, má matný efekt. Balenie rúžu je priesvitné, takže krásne vidíte vybraný odtieň. Jeho vôňa je sladká. Farba je dostatočne intenzívna a jedna vrstva perfektne zafarbí pokožku pier. Po nanesení ostáva mierne lesklý. Na perách vydrží dlho, zanechá pekný vzhľad aj po pití, avšak ja vždy keď mám rúž, si zoberiem slamku. Množstvo rúžu je 8 ml a jeho cena je 4.80 €. 

----------------------------------------------------------------------------------
VYHODNOTENIE GIVEAWAY 

GIVEAWAY bola ukončená 2. júna, ale až teraz som sa dokopala k tomu, aby som Vám oznámila výsledok hlasovania. Ospravedlňujem sa za to, že mi to tak dlho trvalo. 
Výherkyňou jarnej giveaway sa stáva slečna s emailovou adresou : 

dujicova@gmail.com


SRDEČNE GRATLUJEM !

1 komentár:

Používa službu Blogger.