... do knihy

„Život je ako kniha: niektorá kapitola je smutná, niektorá je šťastná a vzrušujúca. Ale ak nikdy neobrátite stránky, nikdy nebudete vedieť čo sa bude diať ďalej.“

Knihy sú súčasťou môjho života v podstate od malička. Keď si pozerám fotky z detstva v albume alebo videá z mojich narodenín, všade sú pri mne knižky či leporelá. Neskôr v škôlke, keď nám pani učiteľky čítali z kníh alebo keď som sa tvárila múdro, že čítam bábike a pri tom som len opisovala obrázky a zapájala fantáziu. Potom v škole, keď som dostala svoj prvý šlabikár, čítanku či nejaké povinné čítanie.
Na druhom stupni som prvýkrát začala chodiť do knižnice, v ktorej som bola každý týždeň. Od vtedy som si knihy zamilovala. Okrem romantických románov, detektívoch, erotických románov (pozdravujem Radku) a pod. sú to tiež knihy dejepisu, chémie, biológie a všetkých tých hrozných predmetov v škole. Knihy sú v našom svete už dlhé roky aj napriek tomu, že žijeme v dobe, kedy sa virtuálny svet stáva úplne bežným javom. Na knihy však stále nedáme dopustiť. Určite aj vy máte také chvíľky, keď sa zavriete v izbe pred svetom so svojou obľúbenou knihou, ktorá vás úplne pohltí. Odstrániť všetky účty na sociálnych sieťach a jednoducho odísť do inej galaxie, preč od všetkých, ktorí nás v ten deň dokázali naštvať. Na takéto situácie však máme parádny liek! Treba urobiť teplé kakauko, zababušiť sa do periny, vliezť do postele a vziať do rúk skvelú knihu. Verte, že knihy majú blahodarné účinky na našu dušu!
Mojím najväčším problémom pri knihách je to, že nestíham čítať a vždy sa stratím. Aby ste si nemysleli, že som už úplne "čaves", vysvetlím vám to. Nestíham čítať, pretože hlavne v posledných mesiacoch som sa len učila a učila. A keď som aj mala čas, tak som sa venovala blogu alebo iným veciam. No a to, že sa stratím s tým súvisí aj dnešný článok. Páči sa mi, že keď prídem do Martinusu a kúpim si tam knižku, záložku mi pribalia ku knihe. Lenže ja som veľmi šikovný človek a stratím ju hneď na druhý deň. Čiže väčšinou sú moje záložky hocijaké odtrhnuté papieriky zo zošitov alebo vstupenka do kina.  V spolupráci zo Stella Šperky Eshop som dostala dve krásne kovové záložky do knihy.
Prvá kovová záložka do knihy je v tvare korunky s nápisom "princess" .Má striebornú farbu a zdobí ju ružový strapec. Zabalená je v darčekovom balení, ktoré je tiež ružové a zdobia ho malé rozkošné korunky. Cena : 3,90 €. Druhá kovová záložka je v tvare macka. Je zdobená blankytným visiacim strapcom. Záložka je zabalená do darčekovej krabičky. Cena : 3,90 €. Myslím si, že sú to veľmi praktické záložky. Tieto určite nestratím. Ak niekoho s nimi obdarujete, určite mu vyčaríte úsmev na tvári. Jednu z týchto záložiek budete môcť vyhrať v ďalšej giveaway, ktorá bude už čoskoro na blogu. 
Kde ich môžete nájsť : 

1 komentár:

  1. Sice nejsem knihomol, ale jen tak ze zvědavosti jsem článek rozklikla. Ty záložky jsou vážně moc krásné! Jinak já dřív celkem dost četla, ale nějak mě to pustilo... Ani nevím proč.
    jsem Katrin

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.