Revolution in masks

U každého mladého dievčaťa, v období dospievania alebo v období puberty sa načína naša pleť meniť. Od mojich cca 11 rokov som si začala uvedomovať, že aj o ňu sa treba starať. Z každej strany som počúvala aké je dôležité ju hydratovať. Dostatok vody v pleti je skutočne dôležitým faktorom, ktorý rozhoduje o tom, ako vlastne vyzeráte.Neskôr sa do toho zapojila aj blogovanie a všelijaké krémy, masky, ktoré pomáhajú pleti hydratovať ju sa stali každodenným spoločníkom. Síce nepoužívam veľa makeupu ("maľovačiek"), ale aj taký obyčajný korektor či púder môže spôsobiť vysušenie pokožky. Dobre známym spôsobom hydratovania pleti sú aj masky. Tieto výrobky by mali pôsobiť v niekoľkých fázach, počas ktorých pleť postupne zásobujú vlahou. Skutočne dobré masky by mali zároveň priťahovať vlhkosť z okolitého prostredia a vytvárať akýsi balans medzi tukmi a vodou. Hydratačné masky sa odporúčajú každému typu pleti, no vyberajte opatrne. Napríklad mastný typ totiž nepotrebuje takú intenzitu vlahy ako typ suchý. Slovko hydratačný/á/é môžete objaviť aj na odličovacích či telových mliekach a rôznych sérach. Práve o hydratačných maskách bude dnešný článok.
Chcela by som Vám ukázať novinky značky Garnier. Sama o sebe je to celosvetovo uznávaná značka, ktorá  patrí do portfólia skupiny L'Oréal. Momentálne majú na trhu úplnú novinku, ktorú ja mám z notino.sk. Tou novinkou sú 3 textilné masky, ktoré môžete vidieť na obrázku. Modrá AQUA BOMB je určená na rozjasnenie a vitalitu, výživu a dehydratáciu pleti. Zelená FRESHNESS pre normálnu až zmiešanú pleť (mohli ste ju vyhrať v GIVEAWAY) a posledná ružová COMFORT, o ktorej bude dnešná recenzia. 


Garnier Skin Naturals Moisture+Aqua Bomb super hydratačná vyplňujúca textilná maska

Všetky tri masky majú veľmi pekné balenie. Určite vás v obchode zaujmú a siahnete po nich. Konkrétne táto textilná maska je určená na citlivú a suchú pleť. Podľa problému pleti je určená na citlivú a alergickú pleť, ktorá potrebuje jednoznačne hydratáciu. Maska/y sú určené pre všetky vekové kategórie, čiže ju/ich môžete darovať sestre, mame, starej mame, pra starej mame,.. Môžete si ju zobrať aj na dovolenky, pretože obal je naozaj pevný, neroztrhne sa a nič vám nevytečie. Po odbalení nájdete modro biele "čudo, ktoré je dosť vlhké. Maska sa skladá z dvoch častí. Prvá časť je textilná biela, ktorú si dáte na tvár a z opačnej strany je modrá, ktorú treba dať dole. Keď si masku dáte na tvár, treba ju samozrejme poriadne napraviť, aby ste žiadny kus nevynechali, necháte ju pôsobiť 15 minút. Obsahuje totižto upokojujúce zloženie s extrakt z harmančeka, kyselinu hyalurónovú a glycerín. Po 15 minútach, masku dáte opatrne dole. Na tvári budete cítiť vlhkosť tej masky. Popravde neviem či sa to má oplachovať alebo nie. Ja som si to nechala na tvári, nech sa to vstrebe a spravila som dobre. Ráno moja tvár vyzerala oveľa lepšie, hydratovaná. Bola upokojená a hebká. 1 maska predstavuje koncentráciu hydratácie až na 7 dní. Som s ňou veľmi spokojná, odporúčam vám všetkým.  Balenie má 32g a jeho cena je 2,00 €.  Bohužiaľ som sa v nej neodfotila, lebo som vyzerala strašne. Dokonca vlastný brat odo mňa bočil.

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.