Prvé rande & kvietky

 Už druhý deň rozmýšľaš o tom, ako s ním pôjdeš v piatok von. Stojíš pred zrkadlom, v bruchu ti poletujú motýle, si nervózna a šťastná zároveň, potia sa ti ruky a v hlave si neustále opakuješ, že musíš byť hlavne prirodzená. Búši ti srdce, máš vysoký krvný tlak a na ceste na dohodnuté miesto chceš zastaviť autobus a ujsť z neho. To je pochopiteľné; prvý dojem je koniec koncov ten najdôležitejší a podarené prvé rande môže eventuálne vyústiť v trvalý vzťah. Takéto býva prvé rande a nedávno som si ním prešla aj ja, a rozhodla som sa, podeliť sa s vami o môj "zážitok" a napísať Vám pár rád a typov.
Prvé rande je veľmi dôležité a určite sa nechcete počas neho strápniť.  Niekedy je stresujúcejšie než pracovný pohovor alebo dôležitá skúška na vysokej škole. Dobrý prvý dojem môžete urobiť len raz. O to lepšie by ste sa mali pripraviť na váš veľký „deň D“  – na prvé rande sa totiž nezabúda. Pozval vás už konečne na rande a vy stojíte pred skriňou už niekoľko desiatok minút a ani za svet neviete čo si oblečiete? Nikdy nepodceňujte prípravu. Hovorí sa, že šaty robia človeka a nenájde sa asi nikto, kto by sa otázkou najvhodnejšieho oblečenia na prvé rande nezaoberal. Nemusia byť všetci hotoví módni maniaci, no každý si všíma oblečenie. Či máte ultra krátku sexi sukienku alebo vražedne hlboký výstrih...mnohých chlapov to upúta, iných odradí. Ak nie ste zvyknuté nosiť hlboké výstrihy, alebo minisukne, na rande si ich nedávajte. To isté platí aj o make-upe, nemaľujte sa príliš, či dokonca úplne inak, ako ste zvyknuté. Vašu nervozitu to ešte viac ovplyvní, pretože sa budete neustále kontrolovať a upravovať, čo bude vyzerať neprirodzene. Dajte si to, v čom sa cítite dobre a sama sebou. Iba tak budete môcť byť uvoľnená a užiť si to naplno. Navyše, outfit, o ktorom nie ste samy presvedčené môže ovplyvniť vaše sebavedomie. A najkrajšia žena je sebavedomá žena. Outfit si však na vás určite všimne. Páni, určite si neobliekajte obleky. Nám, babám záleží na tom, aby ste aspoň ladili. Nečakáme, že vyskladáte outfit ako v Nákupných maniačkach. Všetko závisí od toho, kde Vás váš "milý" pozve. Ak to bude reštaurácia, nehladujte, ale pokojne sa navečerajte. Zaujímajte sa o neho. Neskáčte mu do reči a počúvajte, čo hovorí. A počúvajte ho naozaj, aby ste vedeli reagovať a položiť mu otázky, používajte mimiku, prikyvujte. Čo tých otázok týka, nikdy nehľadajte na internete, ako začať konverzáciu na rande, pretože som našla aj niečo takéto : 
 
"Už teraz mám silný pocit, že ti porodím aspoň tri krásne deti!"
"Kde si najšteklivejší?"
 "Koľko vážiš?" 

Vieme, že nervozita sa dá zahnať aj alkoholom, ale nepreháňajte to. Pohľad na opitú ženu, môže chlapa odradiť, navyše vtedy, ak ju ešte dobre nepozná. Nevyspite sa s ním hneď v ten večer. To, že muži ženy radi dobývajú, je pravda. A pokiaľ je to ten pravý, tak si počká. Navyše, ak sa mu hneď ponúknete, môže si o vás myslieť, že ste príliš ľahká korisť. 
Moje prvé rande nebolo ničím nezvyčajné. Prvé rande je schôdzka, na ktorú len tak nezabudneme a navždy si ju budeme pamätať. Naše prvé stretnutie,romantické objatie, náš prvý bozk, pri ktorom sa zastavuje srdce.. . Bolo to klasické prvé rande, ktoré sme z časti prežili v kaviarni a z časti v kine. Normálny pár by išiel na romantickú komédiu či na 50 shades of grey... ale my nie. Išli sme na rozprávku Baby šéf. (Ak ste to nevideli, pozrite si to. Dá sa na tom zasmiať, i keď je možné,že opačné pohlavie to baviť nebude a bude na vás ležať. Ale veď aj to je zlaté a romantické.) Ak máte nejaký trápne zážitky z prvého rande, pochváľte sa dole do komentára. 
OUTFIT
Poznáte to, keď konečne niekoho "spacifikujete", aby Vás odfotil, zapíšete si to do diára, nachystáte celý outfit, namaľujete sa, učešete a vyjdete von a začne pršať ? Presne toto sa mi stalo. V jeden pekný piatok som sa zobudila s tým, že bude krásny slnečný deň a keď som vyšla von z domu, skoro som v šortkách zamrzla. Preto dnešný outfit, nie je outfit. Chcela som Vám ukázať kúsok, ktorý by toto leto mala mať v skrini každá z vás. Je to top, ktorý odhalí vaše plecia. Práve tento mám z eshopu Manzara.sk, kde toho nájdete omnoho viac na toto leto. Top je vyrobený z polyesteru a spandexu. Je veľmi vzdušný, čiže ideálny na leto. Tak zaujímavo sa oblieka a nemôžem v ňom veľmi dvíhať ruky, ale inak je veľmi pekný a pohodlný. Vrch zdobia malé rozkošné kvietky. Myslím si, že pokojne takýto top môžete zvoliť na prvé rande. K nemu som zvolila jemný náhrdelník so srdiečkom, ktorý mám od doplnky4y.sk.

Za fotky ďakujem Radke

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.