Keď ťa sklame kamarátka & Womanology


Pre ženy je priateľstvo veľmi dôležité. Síce veľa ľudí mi povedalo, že ženy spolu nevedia vychádzať. Ešte dve by mohli, ale keď je skupinka žien (tri, štyri, päť), tak to je hotová katastrofa. A je to pravda. Nikdy som nechápala, prečo chlapi vedia spolu vychádzať normálne. Keď sa aj pohádajú, tak si vynadajú poprípade sa pobijú a znovu spolu sedia v krčme pri pive. Ale ženy sú schopné sa spolu nerozprávať roky. Kamarátky nám dokážu občas nahradiť aj rodinu, partnera, psychológa. Dobrá priateľka je pre nás na nezaplatenie. Lenže nie vždy je to pravá kamarátka. Ľudia sú predsa spoločenské tvory a on nás babách to platí trojnásobne. Veď ešte aj na wécko musíme ísť spolu. Aspoň dve pre každý prípad. Vzťahy sú pre nás dôležité, od vyrastania v rodine, kedy sa snažíme sa ako tak vychádzať s rodičmi a súrodencami, jeden vzťah je ale predsa len špeciálnejší. Vzťah s tvojou kamoškou. Čo ale robiť v situácií, keď  ťa „sestra" sklame ? 

Je to hrozný pocit. Spolu vyrastáte, boli ste spolu každý deň. Ráno nestačí slnko vyjsť, už si klopete jedna druhej na dvere. Chodíte spolu do školy a hovoríte si úplne všetko. Od obľúbenej farby až po to, ako si až po uši zbláznená do chalana z vedľajšej triedy, alebo do kolegu z práce. Pripadá ti úplne prirodzené, že prekecáte spolu celý týždeň, či už pri osobnom kontakte, alebo aspoň pár viet cez messenger. Avšak niekde v kútiku duše máš pocit, že už je koniec vášho priateľstva. Keď idete spolu cez víkend von, stále rozpráva len o sebe, na vás sa vôbec nespýta a okrem toho si nemáte, čo povedať. Máte pocit, že do vzťahu s kamarátkou viac dávate, ako dostávate, že sa k vám správa zle a neúprimne, je na čase pozrieť sa pravde do očí. 

Nejaká "tretia" 

Cez deň stretneš toľko ľudí. Spolužiačky, ich kamarátky, nové kolegyne a ich známe. Môže sa veľmi rýchlo stať, že z tejto vzorky nám niekto, ako sa hovorí, hneď sadne. Tebe, alebo kamarátke. Je to úplne v poriadku, pokiaľ ťa tvoja kamoška nezačne zanedbávať. Začne chodiť s ňou von, naučí sa nové zlozvyky napr. piť alkohol a byť naliaty každý piatok.  Vaše schôdzky začne rušiť a keď sa aj stretnete, tak rozpráva stále o tom, aká je jej "nová" kamarátka super dokonalá, aké má vlasy, pery, kozy... Žiarlivosť je prirodzená, aj keď ide o baby, ale mala by si zistiť, či je opodstatnená. Ak sa ti zdá, že kamarátka ťa už nepočúva ako kedysi, alebo sa viac smeje s novou, skús sa jej opýtať, či jej ešte vôbec záleží na vašom vzťahu. Ak si kedy bola na prvom mieste, už to tak vôbec nemusí byť. 

Za všetkým hľadaj chlapa

Ja viem, že sa to hovorí inak. "Za všetkým hľadaj ženu", ale teraz sa to hodí. Za väčšinou ženských hádok, môžu muži. Tvoja kamarátka sa bezhlavo zamiluje do nejakého amanta, ktorý jej poblázni hlavu a na teba už nezostane žiaden čas. Síce sa tešíš s ňou, že konečne si našla niekoho, ale hneváš sa ňu a pociťuješ zlosť. Aby ti vynahradili stratené chvíle, pozve ťa na kávu, aby ti zalepila oči. Ona šťastie našla a teba už nepotrebuje. Nenechaj sa ponižovať. Ty nie si bábka, ktorú môže ovládať, keď si na teba náhodou spomenie.Mať dobrého frajera je to najlepšie, čo ťa môže stretnúť. Ale nikdy nezabudni na svoje kamarátky.

Zrada 

Keďže je to najlepšia kamarátka, tak si hovoríte úplne všetko. Všetky tajomstvá, pikošky, nové infošky.. Všetky tie veci, ktoré keby "vyplávali na povrch" by Vám zničili život. A teraz si predstavte, že vaše kamarátke sa pustí "jazyk na špacír". Vyrozpráva všetky vaše tajomstvá a bude Vás ohovárať na každom rohu. Pekná predstava, nie ? Veľmi sa chceš hnevať, ale tá bolesť zo sklamania ti to nedovoľuje. Vtedy je lepšie pre vás obe, ak od takéhoto kamarátstva cúvneš. Pravdepodobne sa budeš báť opustiť to, čo si považovala v živote za istotu, ale niekedy je tá vec, ktorú sa bojíš urobiť, najviac oslobodzujúca.

OUTFIT 
Konečne sa dostávame k outfitu. Len ja som sklamaná z tohto krásneho letného počasia alebo aj vy sa nemôžete pozrieť von oknom ? Takto som si leto naozaj nepredstavovala. To je hrozné, keď čakáte, že vytasíte na obdiv svoje nohy v sexy šortkách s krásnym čipkovaným topom a vyjdete vonku, a skoro zamrznete. Čo je toto za leto ? Na teplomery je najviac stupňov asi 24°, plus k tomu zarátame vietor a pre mňa je to ako doba ľadová. Čiže šortky a sukne idú bokom. Preto pre dnešný outfit som zvolila svetlé dlho rifle s bielym tielkom a na ňom mám svoj červený plášť, ktorý mám mimochodom s womanology.sk . Ďalej som k tomu doplnila sandále béžovej farby. Ako doplnky je to náhrdelník z doplnky4u.sk, náramky a okuliare z letnyhit.sk 
Musím sa poďakovať mojej fotografke a zároveň spolužiačke a veľmi dobrej kamarátke Laure, že bola ochotná a obetovala svoj čas pre mňa. (PS: Nestrápnila som ❤)

3 komentáre:

  1. Pravých priateľov by som zrátala na prstoch jednej ruky a takáto strata kamarátky naozaj bolí. Ja takú tú najlepšiu kamarátku mám, a ešte kamaráta :) s mužmi sa v tomto smere dá vychádzat jednoduchšie, hoci im sa so ženskými vecami zveruje len ťažko :D. Outfit je veľmi pekný, tá červená priam svjeti :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prvá časť článku mi hovorila z duše... stalo sa mi, nakoľko druhý odstavec to úplne vystihol...
    zvyšok článku už je na mňa príliš "gýčový". dôvodov môže byť mnoho, sme ženské a tieto sú najskôr najčastejšie, ale ako vystrihnuté z lacného dámskeho časopisu... ale to je môj vlastný osobný názor! :).

    ale pekný nápad, inak, outfit je krásny, červená ti nesmierne pristane a máš neskutočne neodolateľný úsmev! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.