Voňavé leto s Niveou

Voňavé leto sa nesie v znamení sviežosti aj jemnosti. Každé ročné obdobie sa do nášho života premieta v drobných detailoch. Nie je železným pravidlom, že musíte na leto obliecť pokožku do nového parfumu. Pokiaľ je vášmu nosu príjemný ten, ktorý používate roky, je to úplne v poriadku. Problémom horúcich dní je to, že aj my sami vnímame obľúbené vône ako príliš výrazné, či dokonca omamujúce a unavujúce. Postup je potom jednoduchý – z najvýraznejšej intenzity v podobe parfumu môžete prejsť na toaletnú vodu. Každý týždeň chodím aspoň trikrát do mesta, či už do roboty (áno, aj ja brigádujem) alebo len tak s kamarátkami na kávu. Niekoľkokrát okolo mňa prešla dáma a za ňou sa niesla vôňa. Musím povedať, že skôr to bola nepríjemná vôňa ako príjemná. Myslím si, že my, ženy, to preháňame s vôňami a niekedy to skôr okoliu prekáža. 
V dnešnom článku by som Vám chcela ukázať novinky od Nivei, ktoré sa o Vás postarajú a zaručene nebudete voňať ako obliate litrom voňavky. Tieto novinky vyšli na trh už dávnejšie, mohli ste ich spozorovať aj v televízii. Pred týždňom mi zazvonil telefón, môj milovaný kuriér bol na ceste a ja samozrejme v plavkách. Doniesol mi takýto krásny balíček. Obal je mimochodom z Ikey. V balíčku okrem krásnych produktov bola aj krásna ružová hortenzia. Milujem tie kvety, ale v podstate ja mám rada všetky kvety. Keď navštevujem drogérky, vždy kupujem tie produkty, ktoré ma zaujmú hlavne svojim obalom. Veľmi sa mi páčia všetky kvetinkové, proste vzorované a farebné obaly. Siaham hlavne po nich. Ak to máte rovnaké ako ja, po Nivei siahnete určite, pretože ich novinky majú krásne obaly.
V balíčku bola : 
NIVEA OŠETRUJÚCA SPRCHOVÁ PENA S OVOCNOU VÔŇOU
Aby bola vaša pokožka jemná ako hodváb a nádherne voňavá. Vymeňte sprchový gél za penu: NIVEA Ošetrujúca sprchová pena s výťažkami z hodvábu a ovocnou vôňou rebarbory a listov malín. Okrem dlho hebkej a voňavej pokožky vám zostane i príjemný pocit dokonalej hydratácie. Má neskutočne krásnu vôňu. Pena je veľmi príjemná na pokožku a skutočne hydratuje. 
  • Zloženie s výťažkami z hodvábu, vďaka ktorým je pokožka hebká.
  • Zanecháva pokožku vyživenú a hydratovanú.
  • Dodáva pokožke ovocnú vôňu rebarbory a listov malín.
  • Vytvára ľahkú a bohatú penu.
  • Limitovaná letná edícia
NIVEA SPREJ ANTIPERSPIRANT FLOWER TIME
 Milujete vôňu čerstvých kvetín? Doprajte si v lete dlhotrvajúcu sviežosť sprevádzanú jemnou kvetinovou vôňou. Antiperspirant Flower Time vás v teplých letných dňoch ochráni pred potením a zahalí vašu pokožku do vône rozkvitnutej záhrady. Konečne si môžete leto užívať naplno a zabudnúť na starosti z potenia až na 48 hodín.
TELOVÉ MLIEKO S OLEJOM RUŽA & ARGANOVÝ OLEJ
Zahaľte svoju pokožku do zmyselnej vône ruží a užívajte si jedinečnú starostlivosť prírodného arganového oleja. Rozmaznávajúce zloženie pokožku intenzívne hydratuje, a to až na 24 hodín! Vďaka tomu bude celý deň krásne hebká a žiarivá. Telové mlieko sa navyše takmer okamžite vstrebe, takže sa nemusíte báť pocitu mastnej pokožky.

1 komentár:

  1. Tento balíček sa im skutočne vydaril :) Vecičky som skúšala u kamošky, sú krásne voňavé :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.