Nebudú tu navždy & Bešeňová

Občas nám do našich životov príde niekto, pri kom si kladieme otázku "Čo budem robiť, keď odíde ?" alebo "Ako som doteraz mohla existovať bez teba ?". A potom, keď tá osoba z nášho života odíde, položíme si otázku "Ako sa mám teraz naučiť žiť bez nej/neho?". Niektorí ľudia vstúpia do nášho života a rýchlo z neho zase odídu. Niektorí v ňom nejakú dobu zostanú a zanechajú stopy v našich srdciach. Navždy... Taký je kolobeh života. Väčšina ľudí je súčasťou našej cesty len chvíľu. Potom príde deň, kedy človek odíde a nahradí ho niekto iný, kto do nášho života prinesie opäť niečo nové. Pomôžu nám, poradia a nasmerujú nás na správnu cestu. Existujú však aj výnimky.
Do nášho života príde osoba, ktorá ostáva aj po rokoch. Možno sa na chvíľu vzdiali, ale napokon si znova nájde k nám cestu. A práve to sú tí ľudia, na ktorých by si sme si mali nájsť vždy čas. Ktorých môžeme kedykoľvek zavolať na kávu, ktorým by si z času na čas mala popriať dobré ráno či dobrú noc a povedať, že Ti na nich záleží. To sú také tie kamarátstva na život a na smrť, keď svoju veľmi dobrú kamarátku alebo kamaráta nechcete stratiť. Na druhej strane určite poznáte tie chvíle, kedy do nášho života vstúpi človek, ktorom vieme, že ho nikdy nebudeme chcieť pustiť. Nový kamarát, kolega v práci, či muž, do ktorého sa zaľúbiš. Občas rozmýšľaš nad tým, či je to osud, že ste sa stretli. Dáte mu šancu, no a potom rozmýšľate nad tým, čo ak ju zneužije a po čase vám odhodí ako handru. Inokedy si predstavuješ, ako spolu budete o 50 rokov sedieť niekde na terase obľúbenej kaviarne. Vedz však, že nie vždy to tak musí dopadnúť. Prežívate najšťastnejšie ch byť chvíle svojho života a po nejakej dobe to on všetko ukončí. Celý svet sa Vám zrúti ako domček z kariet. Niekoľko dní plačete do vankúša a vyčítate si, že to kvôli Vám je koniec. Nebol ten pravý a ako hovorí moja mamka "na dobré sa dlho čaká". Sú ľudia, ktorí do nášho života vstúpia, no nemôžu v ňom ostať navždy. Každý človek, ktorého poznáš, Tvoj život o niečo obohatí. O niečo dobré, ale aj o niečo zlé. No nemusí to byť navždy. Raz niekto príde, inokedy odíde. Sú ľudia, ktorí v našich životoch majú svoju „funkciu“ len na čas. Niekedy je ich odchod sprevádzaný slzami, plačom, krikom, zúfalstvom. Tiež som zažila už zopár ťažkých odchodov. Viete, čo som sa pri nich naučila? Že s odstupom času sa na to dívam úplne inak. Pochopila som, prečo človek, ktorého som tak veľmi chcela pri sebe udržať musel odísť. Pochopila som, že prvé lásky sú ťažké. Pochopila som, že človek, ktorého som tak veľmi ľúbila, odišiel už navždy.
Bešeňová 
Ak ma sledujete na INSTAGRAME, tak ste si všimli, že som pridávala fotky z Bešeňovej. Je to Thermal park, do ktorého sa stále rada vraciam s rodinou. Ak ste tam ešte neboli, určite sa bežte pozrieť a nebudete ľutovať. Okrem toho, že sa poriadne "vyčvachtáte", tak sa aj zabavíte a predovšetkým dobre najete. Proste jedlo je život. Ráno o deviatej sme už boli tam a obehali sme niekoľkokrát všetky bazény. Či už to bol plavecký bazén, bazén s nafukovacími kolesami či bazén s termálnou vodou. Ako každá žena, tak aj ja som sa chcela poriadne opáliť, veď nech prídem domov hnedá, ale som na to doplatila, pretože mi trošku zhoreli plecia, ale dá sa to prežiť. 
PLÁŽOVÝ OUTFIT 
Keďže k moru sme tento rok nešli, tak môj plážový outfit sa zmenil na kúpaliskový outfit. Jednodielne plavky by ste v mojej skrini hľadali márne. Nosím len dvojdielne, k tomu nejaká tunika alebo kimono a žabky. Tuniky a kimoná sú skvelý univerzálny kúsok, ktorý sa dá využiť okrem plaviek aj k šortkám, nohaviciam či na prehodenie cez šaty.Pre dnešný outfit to bude plážová tunika s potlačou, ktorá mám z modino.sk. Tunika má výstrih do "V". Vpredu a na rukávoch potlač mandala motívu. Bočné otvory. V páse šnúrka na stiahnutie. Na spodnom leme multifarebné strapce.Je vyrobená zo 100 % bavlny. Nič iné nepotrebujem, šperky či iné zbytočnosti nepripadajú do úvahy.
tunika - modino.sk, plavky - New Yourker, žabky - crop town

1 komentár:

  1. Milujem takéto kecacie články a pekne si to skombinovala aj s tými outfitmi:)
    Máš krásny blog len tak ďaľej! https://lifeofbasicgirl.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.