Puzetky & Stella Šperky Eshop

Neexistuje žena, ktorá by pohrdla vkusným šperkom. Takým šperkom, ktorý bude podčiarkovať jej ženskú krásu a kúzlo osobnosti. V dnešnom článku som si pre Vás pripravila niečo špeciálne. Spolu so Stella Šperky Eshop by sme Vám chceli ukázať krásne dámske náušnice z chirurgickej ocele, ktoré sú pre toto leto ako stvorené. Ja osobne cez leto nerada nosím veľké náušnice. Zavadzia mi to a ešte keď som spotená, tak sa mi to všade lepí. No proste preferujem malé a jednoduché náušničky. Niečo nenápadné do uší, čo sa hodí ku všetkého a nikoho neurazí.
Zo Stella Šperky eshop som dostala tri krásne oceľové puzetky v tvare ružičiek. Dostala som ich v troch krásnych farbách (ružová, modrá, žltá). Všetky tri sú vyrobené z chirurgickej ocele a živice. Zapínanie je na kolík a brzdítko.  Aj napriek ich jednoduchosti som si na ne tak zvykla, že v nich i spím, a to ja nezvyknem. Sú vhodné na každodenné nosenie. Ja ich nosím každý deň, sú maličké. Hodia sa mi takmer ku všetkému, ako som povedala už sme si na seba zvykli. Keďže sú také ľahké, ani necítim, že ich mám. Cena všetkých troch je 1,80 €. Plus ku každému nákupu dostanete takú mini brožúru, kde sa dočítate ako sa starať o puzetky, poprípade ak si objednáte iný šperk, tak ako sa starať oň. 

2 komentáre:

  1. Tak ty jsou bombové! Já miluju tyhle růžičkové náušnice, mám asi troje :)

    Lady Lenna

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak to sú rozkošné kytičkové náušničky! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.