Myslíš na to, na čo ja & mini s manzara.sk

Neviem, či je to spôsobené vekom, dospievaním alebo spoznávaním ľudí okolo mňa, ale čím som staršia tým mám viac a viac radšej samotu. Chvíle, keď rozmýšľam, tvorím svoje dekorácie, ozdoby, darčeky pre priateľov, píšem články, oddychujem, som sama sebou so sebou. Variť alebo piecť so strachom v očiach, či náhodou nebudem musieť volať hasičov, upratovať (áno, ja rada upratujem, ale sama!), piť kávu a hlavne jesť koľko chcem bez toho, aby som musela byť empatická voči niekomu druhému.
I keď musím priznať, že niekedy spoločnosť nie je na škodu a aj tá ma svoje čaro. Ak sa však stretávate každý deň s ľuďmi, potrebujete vypnúť a zavrieť sa vo svojej tajomnej komnate. Nemám problém sa rozprávať s cudzími ľuďmi. Keď mám svoj deň, dobre sa vyspím a nikto ma nenahnevá, tak som veľmi komunikatívna a výrečná osoba. Moja mamka mi od detstva tĺkla do hlavy, že staršej osobe sa mám pozdraviť a byť milá, slušná a prirodzená. A nejak sa mi to "nabilo" do hlavy a snažím sa byť taká. Niekedy mám síce trošku problém, lebo neviem, čo všetko si môžem k dotyčnej osobe dovoliť povedať. Rozhovorom toho veľa vyriešite. Nie žiadnou hádkou, nadávkami či urážkami, ale pokojným rozhovor, kde si všetko vysvetlíte. Všeobecne sme na Slovensku povahovo dosť utiahnutí a ako si všímam, ak človek nemá spoločnosť, nedokáže poriadne vytiahnuť ani päty z domu. Veď my ženy aj na wécko musíme chodiť aspoň vo dvojici. No a o káve či fitku ani nehovorím. Vždy hľadáme svoju parťáčku. Popri tomu prihovoriť sa niekomu, nie je nič ťažko či náročné. Koľkokrát sa mne stalo, že sa mi niekto prihovoril, lebo som mu bola asi sympatická. To mi pripomína moju utorkovú cestu do práce. Asi som to na blog nepísala, ale od začiatku prázdnin brigádujem v Exisporte u nás v meste. Ráno, keď som šla do roboty, tak som sa zastavila na wécku. Oproti mňa šli dvaja páni s rebríkom a uprene sa na mňa pozerali, až mi to bolo nepríjemné. Keďže už boli odo mňa na dva metre, jeden z nich sa mi prihovoril, že aká som pekná vysoká slečna, ktorá si bude dlho hľadať frajera. A ten druhý (ako keby ma poznal) mu povedal, že ja už mám. (Nemám.) Ja som sa len pousmiala a prehodili sme spolu pár viet. Bolo to veľmi milé a spravilo mi to naozaj pekný deň! Nie vždy je to pravidlom, že cudzí ľudia sú zlý a chcú ma ukradnúť. Ja som to za svoj krátky život ešte nespravila. Teda nemyslím kradnutie, ale to prihováranie sa, no niekedy sa s tým pokúsim začať prvá ja. Veď ako sa hovorí za pokus nič nedám.
OUTFIT 
 No a teraz niečo k „móde“, keďže by chcel/mal/mohol byť tento blog najmä o nej. Tieto krásne šiatky z manzara.sk som si pôvodne vôbec nechcela kúpiť. Nakoniec mi ich vybrala mamka, predsa len niekedy mi vie dobre poradiť. Veľmi som s nimi nebola stotožnená, ale potom ako mi prišli som sa do nich hneď zaľúbila. Proste láska na prvý pohľad. Áno, viem, že ja mám tých lások v skrini „habadej“, ale u týchto je to naozaj. Sú z veľmi príjemného materiálu, na leto ako stvorené. Šaty so zaujímavými vzormi a najmä so zaujímavým viazaním na chrbte. To sa mi páči asi najviac. Trošku však vadí dĺžku. Pre mňa sú už ultra mini, mohli by byť o trocha dlhšie. Avšak ak máte dlhé nohy, ktoré môžete vystaviť na obdiv, sú pre Vás stvorené, Dnes som ich skombinovala s čiernymi lodičkami s otvorenou špičkou a s čiernou kabelkou, ktorú mám z bonprix.com. Je malá, ale veľmi praktická. Pre mňa ideálna, keďže ja veľa vecí do mesta nenosím. Ako čerešnička na torte je jemný ružovkastý rúž od Kylie cosmetics a ružové okuliare. 
Šaty - manzara.sk, kabelka - bonprix.com, topánky - ccc, okuliare - dior, náhrdelník - doplnky4u.sk

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.