Kto si počká, ten sa dočká

"Všetko príde v správny čas. Buď trpezlivá." Túto vetu mi stále hovorí moja mamka, keď som smutná. V skutočnosti je to naozaj tak, že si nevieme predstaviť život bez našich mám. 9 mesiacov nás nosia v brušku, kvôli nám priberú, rozkysnú tak, že sa nezmestia do svojich obľúbených šiat a keď sa narodíme, vychovajú nás, tak sme hnusné, drzé dievčiská.  Ja si to priznám, že niekedy mám také chvíľky, kedy sa nesprávam najlepšie k svojej mame. Ale po dlhšom kričaní, zazeraní a niekedy aj plakaní sa zmierime a som zase jej maličké dievčatko, ktoré ju už dávno prerástlo. Vždy keď som smutná, tak mi poradí a snaží ma nejako utešiť. Veľakrát mi povedala "Počkaj a všetko príde v ten správy čas. Nič nezameškáš a nič ti neujde." Dostaneš to. Pokoj, lásku, porozumenie či šťastie. Všetko po čom túžiš, si ťa nájde. No musíme byť trpezlivé, pretože to nebude hneď.

Nebude to ani zajtra, ani o týždeň a v mojom prípade ani o mesiac. Niektoré sny si dokonca vyžadujú aj niekoľko rokov, ale príde to. A ty budeš pri tom. Všetko sa deje kvôli niečomu, nič nie je náhoda … alebo počkaj, lepšie je to, že na náhody neverím. Verím tomu, že budem raz naozaj šťastná. To všetko zlé v našich životoch sa z nejakého dôvodu a má nás to poučiť do budúcnosti. Ako sa máme správať, komu sa máme vyhýbať, komu veriť/neveriť... Daj čas láske. Ona príde. Naozaj, jediné čo vždy zostane je láska. Môžeš si byť istá, že raz nájdeš niekoho, kto ťa bude milovať. Nájdeš niekoho, kto ťa bude milovať úprimne a z celého srdca. Bude ťa ľúbiť taká aká si, bez ohľadu na to, koľkokrát na neho nakričíš, koľkokrát sa zduješ a pod. Tak isto to je aj v škole či v práci. Čo má prísť, príde. Pondelky pre teba nebudú kríž a nočné mory. Vravím ti to teraz, ak nie si v súčasnej práci šťastná, odíď. Je to len na tebe, buď budeš nešťastná a robiť niekde pod lampami neóniek 8 hodín nepretržite za minimálnu mzdu… alebo budeš robiť to, čo ťa skutočne baví, čo budeš robiť s radosťou a dokonca sa tešiť do svojej práce. Ľudia, ktorí ťa opustili, neboli tí správny ľudia. Už to asi vieš. Zlomili ťa, zrazili na kolená alebo ti klamali a podviedli ťa. Neboj sa, čestných a láskavých ľudí je ešte na svete dosť a ja verím, že raz takého stretneš.


OUTFIT 
Konečne som sa dočkala, že moja drahá suseda a dlhoročná kamarátka Viktorka sa spamätala a išli sme sa fotiť. Tentokrát sme vybrali úplne iné miesto, na ktoré sme už dávno chceli ísť. Poznáte ten pocit, keď prídete niekdy a máte deja vu. Všetky tie spomienky sa vrátia a vy len spomínate ako dobre Vám vtedy bolo. 
Dnešný outfit je taký ležérny, skôr do mesta. Bežne chodím podobne do mesta oblečená alebo s kamarátkami von. Hlavným bodom outfitu je béžový alebo skôr smotanový kabátik, ktorý mám z manzara.sk. Na stránke píšu, že to kabát, ale nepríde mi tak. Predok je taký kabátikový, ale zo zadu je skôr ako sveter alebo kardigan. Ďalší krásny bod outfitu sú nádherné naušničky, ktoré mám z Fimo- hand made. Ak budete mať čas, určite sa pozrite na Facebook šikovnej Renatky, ktorá vyrába krásne naušničky. Na svadby, na oslavy, plesy alebo len tak ako výrazný doplnok do outfitu. 
 Rifle- GATE, kabát - manzara.sk, košeľa - lidl, botasky- Reebok, náušnice - Fimo-hand made, náhrdelník - doplnky4u.sk

1 komentár:

  1. Pěkný outfit :) líbí se mi tvůj vztah k mamince, mě sice nevychovala ta skutečná, ale o to víc jsem ráda za tu, která mě vychovala :)

    Lady Lenna

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.