SKIN #2

 
Na blogu ste mohli nájsť kopu a kopu článkov, kde ste sa dočítali ako sa starať o pleť, aké prípravky používať, čo robiť, aby bola hydratovaná, regenerovaná a pod. Dnešný článok bude patriť tiež do tejto sérii článkov, pretože osobne si myslím, že mnohé ženy sú zaťažené na svoju tvár. Predstavte si Váš bežný deň. Koľkokrát sa dotknete svojej tvári ? Podľa mňa sa to ani spočítať nedá, mnohokrát. Ja sama, keď si predstavím koľkokrát sa dotknem tváre... no veľakrát. V dnešnom článku by som Vám chcela ukázať alebo predstaviť dva produkty, ktoré mám z parfemy-elnino.sk. Spolupracujem s nimi dlhšiu dobu a musím sa poďakovať Veronike, ktorá mi vždy pošle balík s kvalitnými výrobkami. Inak to nebude ani dnes a zase budem chváliť. Chcem Vám ukázať Xpel Tea Tree Pleťový peeling a Dermacol Perfect Cleanser 3in. 

 Xpel Tea Tree Pleťový peeling pre všetky typy pleti pre ženy 

Tentokrát som nevyberala podľa etikety, ale naozaj som si dala záležať a vybrala som niečo, čo by mohlo naozaj pomôcť. A pomáha ! Ale poďme pekne po poriadku. Peeling je v zelenom balení, ktorý má 250 ml, čiže je to veľké balenie, ktoré vydrží naozaj dlho. Používam ho už mesiac a stále mám pocit, že je ako nový. Môžu ho používať všetky dámy, ale samozrejme aj páni so všetkými typmi pleti. Slúži hlavne na rozjasnenie pleti. Peeling šetrne čistí pokožku a odstraňuje všetku nečistotu. Pomáha odstraňovať mastnotu a odumreté kožné bunky.  Pleť ostane svieža, jemná a hlavne zdravá. Používam ho každý večer. Stačí ak nanesiete malé množstvo na tvár a začnete masírovať do tváre. Po čase ucítite na končekoch prstov maličké kryštáliky, ktoré sú veľmi príjemné. Potom stačí, keď zvyšky opláchnete vlažnou vodou. Ako som už písala je to veľké balenie, ktoré stojí len 1,18 €.  Takže za mňa určite odporúčam. 

Dermacol Perfect Cleanser 3in1

Umývací gél na tvár s morskou riasou pre ženy má trošku menšie balenie, ktoré má 100 ml. Ľahko a rýchlo odstraňuje make-up, nečistoty z pleti a tonizuje. Gél obsahuje morskú riasu a extrakt z uhorky s osviežujúcimi a hydratačnými účinkami. Gél je určený hlavne pre mladú pleť, ktorá je problematická, podráždená, dokonca aj s akné. Gél stačí naniesť na navlhčenú pokožku, napeňte a dôkladne opláchnite vlažnou vodou.  Cena je 3,03 € a som s ním tiež spokojná. 




2 komentáre:

Používa službu Blogger.