Ako byť šťastná & fashionmafia.sk


Keď som tak hľadala na internete články o šťastí, všade som našla, že recept na šťastie je cvičenie. Chodiť do fitka a makať na sebe. Ale je to naozaj tak ? Spraví ma šťastnou len to, keď pôjdem trikrát do týždňa si zabehnúť na bežiacom páse či dvíhať činky ? Myslím si, že to nestačí. Treba toho urobiť oveľa viac. Avšak zvládneme to úplne jednoducho, stačí sa len zamyslieť a pokúsiť sa isté veci aplikovať do bežného života. Zo začiatku to vôbec ľahké nebude, ale je to výzva a verte mi, že to bude stáť za to.
Jedna z vecí, ktoré by sme sa mali naučiť, aby sme boli šťastné/í je odpúšťať. Určite sa pamätáte, keď ste pocítili pocit krivdy, keď Vám niekto ublížil či zranil Vás. Každej z nás sa to už v živote stalo. Ale tým, že sa budete na toho dotyčného človeka hnevať, nič nevyriešite a nikomu nepomôžete. Neuľaví sa vám, práve naopak. Ubližujete tým len sama sebe. Ak nebudete v sebe živiť hnev, nemá z čoho rásť a vy budete vyrovnaná a spokojná. Ak neviete ako na to, pamätajte- Karma dobehne každého. Najviac asi chceme odpúšťať kamarátkam a frajerom. Všetky chceme lásku, fňukáme, že sa nám nedarí, že chlapi sú nanič. No lenže aj po ťažkom rozchode, treba odpustiť dotyčného a aspoň mu zapriať, nech sa mu darí v živote. Odpusť nie kvôli im, ale kvôli sebe. Ktorá z Vás miluje samú seba ? Pozriete sa do zrkadla a ste sama so sebou spokojná. Možno sa to nezdá, ale uprednostniť seba pred všetkými ostatnými, milovať samé seba také aké ste, je jedna z najťažších vecí, ktoré sa musíme v živote naučiť. Mám väčšie stehná ako kamarátka, nemám plné pery ako spolužiačka, lesklé vlasy ako moja mama či hlboké oči... v podstate to, čo nás robí sebavedomejšou. Ver, že ani nedostatky nie sú prekážkou. Niekde na svete je niekto, kto práve tieto tvoje malichernosti bude považovať za krásne a výnimočné. Istotne sa nájde nejaký chlap, ktorý tie nedokonalosti bude na Vás žrať a práve preto budete pre neho neodolateľná. Tak prečo sa trápiť?! Robte si plány a tešte sa na ďalší deň, čo Vám prinesie. Včera som vôbec nemyslela na to, ako môže byť v robote dobre. Ako Vás napr. zábudlivý kolega môže rozosmiať.  Pre takéto maličkosti sa oplatí žiť. Veď je leto. Tak vytiahnite kamarátov von a začnite si užívať voľné dni. Aj menšie plány dokážu spraviť radosť. Zbavte sa negatívnych ľudí. Musím sa zasmiať na tým, lebo pre mňa je to nemožné. Nemusíš hľadať ospravedlnenia, ani dôvody, prečo sa s určitými ľuďmi nechceš vídať. Určite poznáš ten pocit, ako Ťa oberajú o energiu. Mám jednu kamarátku a vždy po rozhovore s ňou som taká zdeptaná.. Ja si o sebe myslím, že som dosť veselý človek a dobrý nálada ma len tak neopustí. Ale vždy po stretnutí s ňou, mám taký pocit prázdnoty. Počúvam stále jej sťažovania, problémy v škole či v rodine a to jej dorábanie a zveličovanie mi ide na nervy. Ak aj vy máte takýchto ľudí vo svojom okolí, zrušte s nimi akýkoľvek kontakt. Po čase si uvedomíte, že je Vám bez týchto osôb lepšie. Posledná vec je, že by sme sa mali robiť, to čo hovorí naše srdce. Jednoduchšie by bolo napísať - uč sa z chýb ostatných. Z nich sa nepoučíš, len sa popáliš. Počúvajte svoje srdce, nie hlavu a hlavne nepočúvajte svojich kamarátov. Páči sa Vám nejaký chlapec, ale vaša kamarátka povedala, že je to namyslený chudák. Budete počúvať svoje srdce alebo počúvnete kamarátku ? Presne v takejto situácii som bola aj ja a počúvla som svoje srdce. Verte či nie, spravila som dobre.  Ak urobíte chybu,  je to vaša skúsenosť a teraz viete, že už tú istú chybu už viac neurobíte. Neľutujte svoje omyly.
OUTFIT 
Fotky do tohto článku nafotila moja najstaršia kamarátka VICTORIA (akože nie, že má 100 rokov, ale poznáme sa dlho), za čo jej veľmi pekne ďakujem. V spolupráci s fashionmafia.sk by som Vám chcela ukázať krásne letné dámske šaty, ktoré si môžete aj vy zakúpiť v tomto eshope. Sú to športové čierno biele šaty, ku ktorým sa hodia ako tenisky tak aj lodičky či baleríny. Sú na nich vodorovné pásiky, ktoré však nemôžem odporučiť dámam s plnšími krivkami. Ak máte poriadne krivky, určite zvoľte zvislé pásiky, ktoré vás zúžia a zoštíhľujú. No, ale vráťme sa k šatám. Sú z veľmi príjemného materiálu, sú praktické aj počas horúčav, pretože sa v nich zbytočne nepotíte, práve naopak Vás budú "chladiť". Vpredu je ružové logo PINK ROSE a vzadu za chrbte je väčšia ružové logo. Okrem týchto šiat, nájdete v eshope aj množstvo iných druhov dámskeho oblečenia. Ďakujem za ne ! 
šaty - fashionmafia.sk, baleríny - ccc

1 komentár:

  1. Máš vo všetkom úplnu pravdu, hlavne tých negatívnych ľudí treba vypustiť :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.