Paletka Makeup revolution Flawless

V niektorých veciach som strašne nezodpovedná. Verili by ste, že som zabudla na túto krásnu paletku od Makeup revolution. Pred pár mesiacmi mi prišla zo skvelého eshopu s kozmetikou pansy.sk dostala paletku 32 očných tieňov Flawless. Dostala som ju v peknom medenom obale s názvom FLAWLESS. V paletke si nájdete aj názov každého jedného tieňu. Okrem trblietavých tieňov, v paletke nájdete aj matné, prirodzené a aj odvážnejšie super pigmentované tiene. Veľmi dobre sa nanášajú na viečko, nerozmazávajú sa a na očkách vydržia celý deň. Vďaka tento paletke dosiahnete skvelý pohľad bez jedinej vady. Je vytvorená tak, aby obstála aj pred najnáročnejšími. Ponúka 32 odtieňov. Každý deň môžeš mať pohľad ako od profesionála. Obsahuje tiene v podstate na všetky ročné ročné obdobia. Určite Vám pomôže pri každej príležitosti či už sú to oslavy, svadby, líčenie do roboty alebo len tak na doma či do školy. Paletka v sebe skrýva zrkadlo. Poriadne som ju otestovala a pripravila som si pre Vás 3 líčenia. Vopred upozorňujem, že nie som žiadny odborník na líčenie, nemám za sebou žiadne kurzy. Som "samouk", čiže je to amatérske, tak berte na ohľad. Poďme na to !

Pri každom líčení som použila podkladovú bázu, korektor na kruhy pod očami a na nedokonalosti na tvári, makeup na zjednotenie pleti, celé som to zapúdrovala kompaktným púdrom. Ďalej som vykontúrovala lícne kosti, ohraničila tvár. Na líčka išla lícenka svetloružovej farby a rozjasňovač, o ktorom bude budúci článok. Po nanesení tieňov som celé líčenie zakončila čiernou linkou a riasenkou.
1. líčenie 
Použité tiene : 21 - Medal, 17 - Smudge, 4 - Hightlite
2. líčenie 
Použité tiene : 2- Soft Glow, 13. Golden Night, 25 - Pure chocolate, 4 - Hightlite

2 komentáre:

  1. Paletka je pěkná, ale těchto stínů mám doma strašně moc, takže paletka by u mě nenašla uplatnění. Navíc z mého pohledu je moc veliká, podobné stíny většinou vozím na cesty a tahat se s tak velkou paletkou by byla otrava.

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Síce radšej investujem do kvalitnejších, no aj táto paletka je nádherná! :) Krásna recenzia Zuzi :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.