Na vlasy so Ziaja

Ahojte :) Dnes to bude opäť jeden z mojich beauty článkov a konkrétne by som Vám chcela ukázať úplný zázrak na vlasy. Tým zázrakom je Ziaja Goat's Milkposilňujúca maska pre suché a poškodené vlasy, ktorú mám z notino.sk. Musím sa priznať, že toto je prvýkrát čo som mala tú možnosť vyskúšať značku Ziaja. 
Veľmi veľa som o nej počula a čítala, a vždy boli žienky spokojné. Mimoriadne kvalitná kozmetika Ziaja existuje na trhu už 20 rokov. Zakladateľom tejto poľskej značky bol farmaceut Zenon Ziaja, ktorý sa rozhodol začať vyrábať naozaj kvalitnú kozmetiku, ktorá bude prospievať pokožke a zároveň bude cenovo dostupná pre všetky ženy. Kozmetika Ziaja je bohatá na aktívne prírodné zložky, ako je napr. kozie mlieko, ruža, jazmín, uhorka, nechtík, aloe, harmanček alebo kakaové maslo. Účinná sila prírodných látok tiež napomáha pleti pri samoregenerácii. Značka Ziaja má vo svojom portfóliu širokú ponuku telovej a pleťovej kozmetiky, ako sú napr. denné a nočné krémy, prípravky na čistenie pleti, regeneračné a hydratačné masky, prípravky proti vráskam, telové mlieka alebo sprchové gély. No, ale prejdime k posilňujúcej maske. Ako väčšina produktov Ziaja, má veľmi pekné a hlavne jednoduché balenie. Veď predsa v jednoduchosti je krása. Balenie má 200 ml a na poličku do kúpeľni je ideálne. Maska je určený pre suché a poškodené vlasy. Keď som v škole, tak si vlasy každý deň žehlím, teraz cez leto som to obmedzila, lebo väčšinou vlasy nosím v drdole, aby mi nebolo teplo. Výživa na vlasy z kozieho mlieka poskytuje posilňujúcu a vyhladzujúcu výživu, kondicionér, na suché, matné, zničené a drsné vlasy. Obsahuje keratín a proteíny z kozieho mlieka. Intenzívne regeneruje narušenú štruktúru vlasov. Vyhladzuje, hydratuje a posilňuje vlasy. Zanecháva ich mäkké a zdravé na dotyk. Chráni končeky pred rozštiepením. 
 Návod na použitie : Vlasy si poriadne umyte ľubovoľným šampónom. Následne naneste masku na vlasy a nechajte pôsobiť 3-5 minút. Potom vlasy poriadne vyumývajte. Je to vynikajúca maska, ktorá krásne vonia a vlasy necháva ľahké, vyživené a krásne. Používam masku trikrát do týždňa a nechávam si ju dlhšie ako 5 minút. Výsledok je vždy perfektný a vlasy sú veľmi hebké na dotyk. Hneď po prvom použití sú vlasy viditeľne krajšie a zdravšie. Určite odporúčam. Ak máte aj vy skúsenosť so značkou Ziaja, určite mi napíšte do komentára. 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.